וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פיפ"א: EA חושפת את עטיפת משחק הכדורגל החדש שלה

מתן בנישי

11.7.2023 / 15:04

עטיפת גרסת האולטימייט טים כוללת יותר מ-30 פרזנטורים מהפרמייר ליג ואגדות כדורגל. EA תחשוף את המשחק המלא ביום חמישי הקרוב ובינתיים משחררת טריילר ראשון

צפו בטריילר ההכרזה של EA Sports FC 24

EA SPORTS FC 24 | Official Announce Trailer/EA SPORTS

ביום חמישי הקרוב (13.7) בשעה 19:30 חברת EA מתכנתת לקיים שידור ולחשוף את כותר הכדורגל החדש שלה ללא פיפ"א - EA Sports FC 24. עד אז היא שומרת על ההייפ ומפרסמת את עטיפת גרסת האולטימייט טים - שמדלגת השנה על הפרזנטור היחיד וכוללת יותר מ-30 שחקנים שונים, ביניהם שחקני הפרמייר ליג ואגדות כדורגל.

ביחד עם עטיפת המשחק נחשף לו גם הטריילר הראשון למשחק (בו תוכלו לצפות בנגן שמצורף בראש הידיעה) והמעריצים לא חסכו בביקורת על הגרפיקה החדשה והעיצוב השונה של השחקנים, במיוחד אם משווים אותם לפיפ"א 23. לפי השמועות EA FC 24 יושק השנה ב-29 בספטמבר. התאריך הרשמי יחשף במהלך השידור ביום חמישי.

EA Sports FC. EA, אתר רשמי
עטיפת האולטימייט אדישן של EA FC 24/אתר רשמי, EA

שריינו ביומנים: EA תחשוף את המשחק החדש ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30

הפרידה של EA ופיפ"א בשנה שעברה הייתה מפתיעה במיוחד, וזהו סיכום האירועים בצורה מקוצרת: הכל החל כשאנדרו וילסון, המנכ"ל של EA, טען בשיחות סגורות שפיפ"א אינה תורמת דבר לסדרה מעבר "לשם על עטיפת המשחק", והיא מונעת מסדרת משחקי הכדורגל "לקדם חדשנות". ב-EA בעיקר לא היו מרוצים מהדרישה של פיפ"א להכפיל את הסכום לשימוש ברישיון שלה - כמעט יותר ממיליארד דולר לשנה.

מעט לאחר שהשתיים נפרדו רשמית, EA יצאה בהכרזה עם EA Sports FC, ופיפ"א עדיין מחפשת מפיצה ומפתחת. בין האופציות הראשונות שנשקלו הייתה Take-Two, שנשמעת כמו בחירה טבעית מכיוון והיא מפתחת את סדרת משחקי NBA 2K. סטראוס זלניק, המנכ"ל של Take-Two, אישר שאכן התקיימו מגעים עם פיפ"א, אך לאחר מכן ציין שאין להם כוונה לקחת חסות על המותג.

ג'אני אינפנטינו, הנשיא של פיפ"א, התייחס לנושא והבטיח שהכותר שלהם שיתחרה ב-EA "יקבע סטנדרט חדש למשחקי הכדורגל", ואנחנו יכולים לצפות לו כבר בשנה הבאה. למרות שבפועל אף מפתחת לא הכריזה על שותפות עם פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully