וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ישראלי יהיה זמין השבוע להורדה בחינם באפיק גיימס סטור

מתן בנישי

3.7.2023 / 15:03

אלו התאריכים ששחקנים יוכלו להוסיף את Grime לרשימת המשחקים שלהם

ראיון עם ירדן וייסברוט ואופיר כץ מסטודיו Clover Bite הישראלים/מה חדש? - ערוץ הגיימינג

משחק האקשן-תפקידים Grime, שפותח ממש כאן בישראל בביה"ס לפיתוח משחקים בתילתן על ידי קלובר בייט (Clover Bite) , יחולק השבוע בחינם בפלטפורמת אפיק גיימס סטור למחשב האישי. שחקנים יוכלו להוסיף אותו לספריית המשחקים שלהם מיום חמישי הקרוב, ה-6 ביולי, ועד יום חמישי הבא ה-13 ביולי.

אופיר כץ, מנהל הסטודיו קלובר בייט ומנהל בית הספר למשחקים בתילתן מסר: "לאחר שמאות אלפי שחקנים כבר שיחקו ב-Grime, אנו שמחים על ההזדמנות להיחשף לעוד מיליוני שחקנים דרך הפלטפורמה של אפיק גיימס, במיוחד לקראת השקת גירסת הסוויץ' וה-DLC השלישי המתוכננים לצאת בהמשך השנה. זוהי עדות לעבודה הקשה ולמסירות של הצוות של קלובר בייט ושל תילתן, ואנו נרגשים להציג לגיימרים נוספים את עולם האקשן-הרפתקה-תפקידים של Grime."

Grime שוחרר לפני כשנתיים למחשב האישי, ומאז הגיע גם אל קונסולות הנינטנדו סוויץ', פלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X . בשנה שעברה זכה בתואר "משחק האינדי של השנה" באירוע ה-GWB Game Awards של ענקית הגיימינג הסינית טנסנט. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא את הביקורת שלנו על המשחק, או לצפות בראיון שקיימנו עם היוצרים בנגן שמצורף בראש הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully