וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הישראלי Grime זכה בתואר "האינדי של השנה"

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 12:00

גאווה מקומית: הכותר של Clover Bite לוקח את המקום הראשון בתחרות ה-GWB Game Awards של הענקית הסינית Tencent

צפו בטריילר של Grime

Grime Launch Trailer/Clover Bites

משחק האינדי Grime, שפותח ממש כאן בישראל על ידי חברת Clover Bite בבי"הס לפיתוח ועיצוב משחקים בתילתן הביא המון כבוד למדינה כשזכה השבוע באירוע ה- GWB Game Awards 2021 של ענקית התקשורת הסינית טנסנט (Tencent), וזכה במקום הראשון כשהתמודד על תואר "משחק האינדי של השנה".

אירוע ה-GWB Game Awards של טנסנט מתקיים אחת לשנה ומטרתו לתמוך ולעודד מפתחות וסטודיואים קטנים עד בינוניים בגודלם מרחבי העולם. Grime התמודד והצליח לגבור על משחקי אינדי כמו APICO, Exo One, Chicken Police - Paint it RED, Project Haven ו-A Tale of Paper.

המשחק Grime הוא משחק פלטפורמה חדש ומאתגר בסגנון ה-Metroidvania - סגנון מפת המשחק נפתחת ככל שהשחקנים מתקדמים ורוכשים יכולות מיוחדות אשר יעזרו להם לגלות איזורים נוספים ונסתרים, וזכה לביקורות חיוביות ומפרגנות ביותר ברשת מאז ששוחרר באוגוסט האחרון.

GWB Game Awards. Tencent, צילום מסך
הזוכים השנה באירוע ה-GWB Game Awards/צילום מסך, Tencent

‏ארז ישכרוב מנכ"ל תילתן, המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית, מסר על הידיעה: "מרגש לדעת שבתחרות אשר מובלת על ידי ענקית מדיה וצוות שופטים מבכירי התעשייה העולמית, Grime נבחר במקום הראשון. אנו נמצאים בתהליך התרחבות מואץ ובימים אלה מגייסים עשרות עובדים חדשים למגוון תפקידים. יש לנו תוכניות גדולות להמשך הדרך".

אין ספק שמדובר בחדשות מרגשות במיוחד, ומראה שקיים כישרון רב בארץ שמצליח אט-אט עם השנים גם לפרוץ גבולות הארץ ולקבל הכרה בינלאומית. אתם מוזמנים ללחוץ כאן על מנת לקרוא את הביקורת שלנו בערוץ הגיימינג על המשחק, או לצפות בראיון עם יוצרי המשחק מהתכנית המגזין "מה חדש" בערוץ הגיימינג בנגן המצורף>>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

יוצרי Grime בראיון. מתוך "מה חדש" בערוץ הגיימינג

ראיון עם ירדן וייסברוט ואופיר כץ מסטודיו Clover Bite הישראלים/מה חדש? - ערוץ הגיימינג
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully