וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנת האנטי צ'יטרים של קול אוף דיוטי תגרום להם להזות

מתן בנישי

2.7.2023 / 14:11

אקטיוויז'ן ממשיכה לחשוב על דרכים יצירתיות להלחם בתופעה המכוערת

Call of Duty Season 4/Activision

המאבק של אקטיוויז'ן בצ'יטרים במשחקי קול אוף דיוטי נמשך. צוות ריקושט (Riccochet) שאחראי על איתור וטיפול בשחקנים שמרמים והורסים את חווית המשחק לכולם, פירסם עדכון חדש באתר של המשחק על פיצ'ר חדש שאמור לסייע בשדה הקרב הווירטואלי.

אז איך זה יעבוד ומה הוא יעשה? הפיצ'ר יצור בוטים מדומים שרק שחקנים שיזוהו כצ'יטרים יוכלו לראות במפת המשחק. אקטיוויז'ן מכנה אותם בתור "הזיות" שנועדו להטעות את הצ'יטרים כדי שיניחו לשחקנים מין השורה לנפשם. כל שחקן שיצור אינטראקציה עם אותן "הזיות" יזוהה כצ'יטר ויכנס למעקב מתמשך.

בדרך זו המפתחים יוכלו לאסוף עליו מידע חיוני, כמו תכנות הצ'יטים שבהם הוא משתמש או מערכת ההפעלה והחומרה שלהם. זאת אומרת שגם אם הצ'יטר יורחק ויפתח משתמש חדש, באקטיוויז'ן ידעו לזהות אותו כבר בתהליך ההרשמה. שחקנים רגילים לא יושפעו מהמלך הזה, והוא תקף רק עבור אלו שמריצים תכנות צ'יטים ברקע. אם אתם שחקנים מין השורה, אין לכם סיבה לדאגה.

Call of Duty RICOCHET. Activision, אתר רשמי
כך זה יעבוד: הצ'יטרים יתקלו בשחקני דמה שנועדו להטעות אותם/אתר רשמי, Activision
Call of Duty RICOCHET. Activision, אתר רשמי
יעבוד גם על צ'יטרים שמשתמשים ב-wall hack/אתר רשמי, Activision

ריקושט היא תכנת האנטי צ'יטים של קול אוף דיוטי, שהוצגה לראשונה עם ההשקה של Vangaurd ב-2021, ומאז אקטיוויז'ן מנסה להלחם בתופעה המכוערת הזו בשלל דרכים יצירתיות. בשנה שעברה התווסף אישור SMS כשכבת אבטחה נוספת. באקטיוויז'ן יודעים שגם הפתרון החדש הוא זמני, והם מתכוונים להמשיך במאבק גם במשחקים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully