וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי פגיע" לכולם: הדרך החדשה להתמודד עם הצ'יטרים בקול אוף דיוטי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 13:51

אקטיוויז'ן מעדכנת את תכנת האנטי צ'יטים RICOCHET ומנסה דרכים יצירתיות וחדשות להיאבק בתופעה ברשת

תופעת הצ'יטרים במשחקי הרשת השונים ממשיכה, וקול אוף דיוטי ממשיך במאבק העיקש באותם שחקנים שמתעקשים לרמות ולהרוס את חווית המשחק בשלל דרכים. במהלך החודשים האחרונים אקטיוויז'ן השיקה את RICOCHET, תכנת האנטי צ'יטים לשחקני המחשב האישי שרצה ברמת ה-Kernel של המחשב ואמורה לזהות את המשתמשים לפי החומרה שהם מריצים עליה את המשחק, וכעת אנחנו מקבלים עדכון משמעותי, ואפילו נסיוני.

מכיוון ו-RICOCHET לא מצליחה להאבק באופן גורף בתופעת הצ'יטרים, באקטיוויז'ן החליטו בטכניקה חדשה שאמורה להקל על השחקנים ולהתיש את הצ'יטרים, ובמצב שבו התכנה תזהה צ'יטר בשרת, היא תעניק לכל השחקנים "מגן" מפני נזק, ובכך תמנע ממנו מלחסל את שאר המתמודדים באמצעות צ'יטים כמו aim-bot או wallhacks שונים. ממש IDDQD פרטי עבור השחקנים (מתנצל מראש בפני קוראי האתר הצעירים שלא הבינו את הרפרנס).

בעדכון באתר הרשמי של קול אוף דיוטי נכתב: "המערכת משביתה את היכולת של הצ'יטרים להסב נזק לשחקנים אחרים ומשאירה אותם פגיעים בפני השחקנים האחרים בזמן שהצוות של RICOCHET אוסף עליו ועל המערכת שלו מידע. אנו עוקבים ומנתרים את כל המפגשים הללו עם הצ'יטרים על מנת לוודא שהמערכת לא תפעיל את 'מגן הנזק' בטעות או באופן אקראי. לשם ההבהרה: המערכת לעולם לא תפריע לשחקנים מין השורה, ולאחר שעברה את כל הטסטים הדרושים, היא כעת מופצת בצורה גלובאלית עבור כל המשתמשים".

אקטיוויז'ן מסכמת את הפוסט ומציינת שלפי המידע שבבעלותה כמות הצ'יטרים אכן ירדה בצורה ניכרת, אך העבודה נמשכת ולעולם איננה מסתיימת, מכיוון והצ'יטרים מוצאים בכל פעם דרכים חדשות לפרוץ ולעקוף את מערכות ההגנה של המשחק. בחברה מבטיחים להמשיך להיאבק בתופעה ולעדכן את RICOCHET ככל שרק ניתן, וימשיכו לעדכן בחודשים הקרובים לגבי התפתחויות ודרכים חדשות.

מה אתם חושבים על הדרך החדשה של אקטיוויז'ן להלחם בצ'יטרים? שתפו אותנו בתגובות>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully