וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים שירצו לשחק בקול אוף דיוטי יצטרכו אישור SMS

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 18:49

אקטיוויז'ן ממשיכה לנסות ולהיאבק בתופעת הצ'יטרים, ושחקני המחשב יצטרכו לעבור שכבת אבטחה נוספת לפני שיוכלו להתחבר למשחק

צפו בטריילר שמציג את המולטיפלייר של Modren Warfare 2 ו-Warzone 2

Modern Warfare II Multiplayer & Warzone 2.0 Trailer/Activision

לקראת ההשקה של קול אוף דיוטי Modern Warfare 2 II ו-Warzone 2 אקטיוויז'ן מודיעה בסוף השבוע שגם הפעם שחקני המחשב האישי יצטרכו לאשר את חשבון המשתמש שלהם באמצעות הודעה SMS בכל פעם שירצו לשחק באחד משני המשחקים. לטענת החברה מדובר בצעד שנועד למנוע מצ'יטרים להרוס את חווית המשחק של השחקנים האחרים. ההחלטה הזו לא תקפה לשחקני הקונסולות, או לשחקנים שכבר אישרו את החשבון שלהם בעבר.

מכיוון ו-Warzone 2 הולך להיות משחק חינמי, אין דבר שמנוע מהצ'יטרים שהורחקו מהשרתים לפתוח חשבון משתמש נוסף. לפי אקטיוויז'ן, הוספת האימות הדו שלבי היא חלק "מהותי" במיגור התופעה ושחקנים לא יוכלו להרשם עם אותו מספר הטלפון שכבר נרשמו איתו. אימות דרך SMS התווסף עוד באוגוסט האחרון ל-Warzone המקורי, ומיותר לציין שהבעיה לא בהכרח נפתרה.

מכיוון ומצבי הרשת של קול אוף דיוטי זהים, לא מעט צ'יטרים ניצלו בשנים האחרונות את הפרצה הזו וניגשו ל-Warzone החינמי דרך Modern Warfare או Vanguard , שאינם חינמיים. בפוסט של אקטיוויז'ן נכתב: "כחלק מהסתגלות לאכיפות האבטחה החדשות, צוות RICCOCHET (הצוות שאחראי על פיתוח תכנת האנטי צ'יטים של קול אוף דיוטי) הבחין בעלייה של צ'יטרים המנסים לעקוף את מדיניות ה-SMS. צוות האבטחה שלנו המליץ על העדכון על מנת להמשיך להילחם באותם חשבונות לא חוקיים".

Modern Warfare II & Warzone 2.0. Activision, אתר רשמי
Modern Warfare II & Warzone 2.0/אתר רשמי, Activision

אימות דו שלבי באמצעות SMS נכלל גם ב-Overwatch 2 ששוחרר לאחרונה על ידי האחות של אקטיוויז'ן - בליזארד. מבליזארד נמסר שזו צעד הכרחי מכיוון והמשחק השני הפך חינמי, אך לא מעט שחקנים מתחומי ארה"ב טענו שבליזארד חוסמת חברות סלולר שמיועדות עבור תושבים בעלי הכנסה נמוכה ודירוג קרדיט נמוך באשראי, ובכך נמנעת מהם גישה למשחק החדש.

המאבק ממשיך למרות כל המאמצים של אקטיוויז'ן למגר את התופעה במשחק הרשת שלה, ואפשר רק לקוות שהיא תהפוך לנחלת העבר. Modern Warfare 2 ישוחרר ב-28 באוקטובר ו-Warzone 2.0 ישוחרר ב-16 בנובמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully