וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מפיפ"א: EA מציגה את המיתוג של המשחק היורש

מתן בנישי

9.4.2023 / 13:57

פרטים מלאים על EA Sports FC יחשפו בקיץ הקרוב

עברה כמעט שנה מאז שענקית המשחקים EA וארגון הכדורגל פיפ"א הכריזו על סיום השותפות ויציאה ביניהם וכל אחת הכריזה שתצא לדרך חדשה ותפתח כותר כדורגל משלה. בזמן שפיפ"א עדיין מחפשת בית חדש שיקח חסות על המותג שלה, EA כבר מחממת מנועים ומציגה את המיתוג המחודש של EA Sports FC.

EA Sports FC. EA, אתר רשמי
EA Sports FC/אתר רשמי, EA

האתר הרשמי של המשחק ואיתו נחשף גם לוגו המשולש של סדרת המשחקים החדשה שתחליף את פיפ"א. ב-EA מנסים לשדר עסקים כרגיל והוכרז שליגות הפרמיירליג, לה ליגה, בונדוסליגה, סריה א', MLS, וכמובן ליגת הנשים שהצטרפה השנה נשארות במשחק. גם ליגת האלופות, הליגה האירופאית, הקונפרנס והסופרקאפ יהיו זמינות. המונדיאל - כבר לא בתמונה.

ב-EA מבטיחים לקדם את המשחק הקרוב בחודשים הקרובים בשלטי חוצות ובמגרשי כדורגל ברחבי העולם, ומבטיחים שההכרזה המלאה תתקיים בקיץ הקרוב ביולי. לפי שמועות שמסתובבות ברשת, קיים סיכוי שההשקה של המשחק תתקיים כבר באוגוסט, ולא באוקטובר כמו בתקופת פיפ"א.

EA Sports FC. EA, אתר רשמי
EA Sports FC/אתר רשמי, EA
EA Sports FC. EA, אתר רשמי
EA Sports FC/אתר רשמי, EA

הפרידה בין EA לפיפ"א הייתה מפתיעה במיוחד, וזה סיכום האירועים בצורה מקוצרת. הכל החל כשאנדרו וילסון, המנכ"ל של EA, אמר בשיחות סגורות שפיפ"א אינה תורמת דבר לסדרה מעבר לשם על עטיפת המשחק, והיא מונעת מסדרת משחקי הכדורגל "לקדם חדשנות".

מעט לאחר שהשתיים נפרדו, EA יצאה בהכרזה עם EA Sports FC, ופיפ"א עדיין מחפשת מפיצה ומפתחת. בין האופציות הראשונות שנשמעו הייתה Take-Two, שנשמעת כמו בחירה טבעית מכיוון והיא מפתחת את סדרת משחקי NBA 2K. סטראוס זלניק, המנכ"ל של Take-Two, אישר שאכן התקיימו מגעים עם פיפ"א, אך לאחר מכן ציין שאין להם כוונה לקחת חסות על המותג.

ג'אני אינפנטינו, הנשיא של פיפ"א, התייחס לנושא והבטיח שהכותר שלהם שיתחרה ב-EA "יקבע סטנדרט חדש למשחקי הכדורגל", ואנחנו יכולים לצפות לו כבר בשנה הבאה. למרות שבפועל אף מפתחת לא הכריזה על שותפות עם פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully