וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ והביקורת עבדו? המשחק של יחידת המתאבדים נדחה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 12:52

המשחק של יוצרי טרילוגיית ארקהם של בטמן אמור היה להשתחרר במאי הקרוב, ונכון לעכשיו אין תאריך מדוייק מתי הוא יושק

Suicide Squad: Kill the Justice League/WB Games

בשידור ה-State of Play של סוני מפברואר האחרון נחשף במלואו המשחק של יחידת המתאבדים (Suicide Squad: Kill The Justice league), שפותח על ידי רוקסטדי, יוצרי טרילוגיית ארקהם של בטמן, וחטיבת המשחקים של האחים וורנר. הציפיות היו בשמיים, אבל מיד לאחר השידור הטענות ברשת החלו לצוץ, והרבה שחקנים לא בדיוק היו מרוצים ממה שהם ראו.

הסרטון בן 15 הדקות חשף לנו את מה שחששנו ממנו: המשחק יכיל מטבע דיגיטלי וייחשב כ-Live Service, למרות שהמפתחים התעקשו שמדובר ברכישת סקינים בלבד. עוד נחשף שהגיימפליי יכלול מערכת ציוד (Loot) שתהיה מבוססת על ניקוד ומספרים, וזה אומר שאת רוב זמנם השחקנים יבלו בלופ אינסופי שבו יצטרכו בעיקר "לנפח" את המספרים כלפי מעלה. הרבה שחקנים התלוננו גם על גיימפליי לא מקורי או מעניין, וטענו שארבעת הדמויות במשחק לא בהכרח מרגישות שונות אחת מהשנייה. לא המשחק שציפינו לקבל מצד מפתחי סדרת ארקהם האייקונית.

נראה שהלחץ והביקורת ברשת עשו את שלהם, והמשחק, שאמור היה להשתחרר בעוד חודשיים במאי הקרוב, ככל הנראה נדחה. אתר בלומברג דיווח בסוף השבוע האחרון שבחטיבת המשחקים של האחים וורנר מתכוונים לדחות את המשחק "לשלב מאוחר יותר של השנה", ונכון לעכשיו עוד אין תאריך מדוייק. הטענות הן שמטרת הדחייה היא ללטש כמה שיותר את המשחק לקראת ההשקה.

ג'ייסון שרייר, הכתב של בלומברג שנחשב גם למדליף אמין בתעשייה, הסביר שלא מדובר בדחייה רצינית מידי, והשחקנים לא צריכים לתלות את תקוותם בכך שהמשחק ישופץ מהיסוד. זאת אומרת שהתוצאה הסופית לא תהיה שונה מידי ממה שכבר נחשפנו אליו. זאת גם ממש לא הדחייה הראשונה של הכותר, שאמור היה במקור להשתחרר עוד בשנת 2022. נכון לעכשיו כל הסימנים המקדימים לא בדיוק מטיבים עם המשחק של יחידת המתאבדים, ואנחנו יכולים לקוות שלא נקבל עוד Gotham Knights.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully