וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ההכרזות, החשיפות והטריילרים משידור State of Play

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 5:13

משחקי PS VR 2, סטריט פייטר 6, הרימייק לרזידנט איוול 4 והצצה נרחבת למשחק החדש של יחידת המתאבדים

State of Play 23.2. Sony Playstation, אתר רשמי
State of Play 23.2/אתר רשמי, Sony Playstation

היום בלילה שבין חמישי לשישי, בשעה 23:00, סוני קיימה אירוע State of Play שבו חשפה כמה מהמשחקים שמצפים לשחקנים בשנה הקרובה. הדגש היה על כותרים של חברות צד שלישי, כמה משחקים שיגיעו אל פלטפורמת ה-Playstation VR 2, ובסופו של השידור קיבלנו גם הצצה נרחבת אל המשחק החדש Suicide Squade: Kill The Justice League. אז מה היה לנו?

The Fogland

השידור נפתח עם חשיפה של משחק אקשן וניחוחות אימה בעולם מדע בדיוני בתקופת המערב הפרוע, ולפי סוני הוא יכיל אלמנטים של רוגלייק. ישוחרר במהלך השנה הקרובה ל-PS VR 2, ל-Quest ולמחשב האישי במהלך השנה.

Green Hell VR

גרסת מציאות מדומה למשחק ההישרדות הסופר קשה ואקסטרה ריאליסטי. כי מסתבר שהמשחק הזה לא היה קשה מספיק עם מקלדת ועכבר\שלט, ואין כמו לחטוף דיזנטריה במציאות מדומה. ישוחרר ל-PS VR 2 במהלך השנה, וזמין כבר עכשיו לשחקני המחשב האישי.

Synapse

כותר אקשן ל-VR והפעם מהיוצרים של Far Cry VR: Dive into Insanity, ומעבר לכלי נשק נוכל להשתמש גם ביכולות טלקינטיות במהלך הקרבות. ישוחרר במהלך השנה באופן בלעדי ל-PS VR 2.

Journey to Foundation

משחק הרפתקאות חדש במציאות מדומה המבוסס על סדרת המוסד (Foundation series) של אייזק אסימוב עם דגש רחב על בניית העולם והסיפור. ישוחרר בתקופת הסתיו של 2023 ל-PS VR 2, ל-Quest ולמחשב האישי.

Before Your Eyes

לוקחים קצת הפסקה מהאקשן וההרפתקאות, וסוני מציגה לנו משחק מציאות מדומה ארטיסטי ויפייפה שמשתמש בטכנולוגית המעקב לאישונים שלנו. לדוגמא, כל פעם שהשחקנים ימצמצו, הם יקפצו לתקופה אחרת בזמן. עוד לא ברור איך כל זה הולך להתפרש מבחינת שאר המשחק - אבל אנחנו בהחלט מסוקרנים. זמין כבר עכשיו למחשב האישי וישוחרר במהלך השנה ל-PS VR 2.

חבילת הרחבה חדשה ל-Destiny 2

הצצה סינמטית ל-Lightfall ה-DLC החדשה למשחק הותיק של Bungie. ישוחרר ב-28 לפברואר לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S ולמחשב האישי.

Tchia

משחק ההרפתקאות החדש שעושה שימוש רחב במפת משחק העולם הפתוח המבוססת על איי קלדוניה החדשים, מקבל טריילר חדש. והוא ממשיך להראות יפיפה ומיוחד. ישוחרר למחשב האישי ולפלייסטיישן 4 ו-5 ב-21 במרץ.

Humanity

משחק פאזלים שבו נגלם כלב שצריך להנחות ולכוון את האנושות בשלל מבוכים אבסטרקטיים. בהתחלה קיבלנו וייב מאוד חזק של נמלולים מהטריילר, אבל מהרגע שהלייט סייברס נשלפו כבר לא ידענו מה לחשוב. יהיה זמין בחודש מאי 2023 לפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי.

Goodbye Volcano High

משחק הרפתקאות נרטיבי ואינטראקטיבי עם אלמנטים של משחקי קצב על אהבה, שינוי וסיומה של תקופה. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי ב-15 ביוני השנה.

Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

סדרת אולטימייט נינג'ה המצויינת של נארוטו חוזרת עם כותר חדש שחוגג 20 שנה לסדרה. משחק המכות יכיל הפעם יותר מ-124 דמויות שחיקות ויהיה עם הרוסטר הגדול ביותר של הסדרה. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S ולמחשב האישי במהלך השנה.

Baldur's Gate 3

לאחר עשור סדרת משחקי התפקידים הפופולארית חוזרת לכותר שלישי בטרילוגיה שיגיע ב-31 באוגוסט השנה לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי.

Wayfinder

משחק אקשן-תפקידים אונליין חדש שתוכלו לשחק עם חברים, לבחור בין שלל דמויות עם יכולות מיוחדות ולבנות את הבילד שלכם לטעמכם.

Street Fighter 6

משחק המכות האייקוני של Capcom חוזר לסיבוב נוסף ואנחנו מקבלים הצצה ליכולות ולמהלכים של זנגיף, לילי וקאמי. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, אקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי ב-2 ביוני השנה.

Resident Evil 4

טריילר חדש לרימייק של משחק האימה האייקוני. מה נשאר לומר בשלב הזה? רק שיגיע כבר. ישוחרר ב-24 למרץ לפלייסטיישן 4 ו-5, אקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Suicide Squad: Kill the Justice League

סוני חתמה את השידור עם הצצה נרחבת בת 15 דקות למשחק המצופה של Rocksteady. המפתחים אישרו באופן סופי שהעלילה תהיה חלק מיקום ארקהם של בטמן, ואנחנו נחשפים ליכולות היחודיות של כל אחת מהדמויות השחיקות: הארלי קווין, דדשוט, קינג שארק וקפטן בומברג. את ההרפתקה נוכל לחוות במצב סינגל פלייר ונוכל להחליף בין כל אחד מהנבלים בכל רגע נתון, או בקו אופ עם עוד שלושה חברים.

באופן אישי, מאכזב אותי לראות שהמשחק כולל מערכת מבוססת ניקוד ומספרים שבו נבלה כל הזמן בלופ אינסופי בו נחפש אחר ציוד עם מספרים יותר גבוהים ככל שנתקדם. לא לזה ציפינו כשרצינו לקבל משחק חדש של Rocksteady, ואנחנו רק יכולים שיחידת המתאבדים לא תתאבד בדרכם של Gotham Knight או Marvel's Avengers. בשלב הזה אנחנו לא מחזיקים אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully