וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיקרוסופט שוקלים להציע מסלול עם פרסומות ב-Game Pass

מתן בנישי

19.12.2022 / 16:22

שירות המשחקים עשוי לקבל בעתיד מסלול חדש ומוזל יותר שככל הנראה ישלב פרסומות

Xbox Game Pass. Microsft, אתר רשמי
Xbox Game Pass/אתר רשמי, Microsft

נראה שבמיקרוסופט בוחנים את האפשרות להצעת מסלול זול יותר של שירות ה-Game Pass שיכלול פרסומות. לפי דיווח של אתר Windows Central, סקר שנערך בקרב שחקני אקס בוקס ודלף לרשת בפורומים של ResetEra, הראה שבמיקרוסופט שוקלים מסלול מוזל וחדש שיציע מספר הגבלות.

המסלול החדש, יעלה כביכול כ-3 דולרים לחודש ויציע גישה לשירותי האונליין באקס בוקס ולספריית המשחקים של EA Play. כותרים בלעדיים וחדשים של אקס בוקס יהיו זמינים באיחור של כחצי שנה, ולא ביום ההשקה עצמו. כמובן שהשורה שהכי תופסת את העין בסקר היא השילוב של פרסומות בשירות, למרות שלא צויין כיצד ישולבו.

למרות שהשקת שירות ה-Game Pass הוא צעד שמאוד השתלם למיקרוסופט בטווח הארוך. בקרב שחקני המחשב מקבלים את השירות בברכה ואהדה, אך מנכ"ל אקס בוקס, פיל ספנסר, עדיין הודה שהם חווים האטה בקצב המשתמשים החדש בקונסולות.

גם אם המסלול החדש לא ייצא לפועל, הוא מראה לנו שבמיקרוסופט בוחנים אופציות חדשות עם השירות בשביל להפוך ליותר אטרקטיביים עבור הלקוחות. לפי הנתונים שמיקרוסופט שיחררה לשירות ה-Game Pass מנויים יותר מ-25 מיליון שחקנים (נכון לינואר 2022).

מיקרוסופט מחכה בימים אלה שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג תאושר על ידי הרגולטורים ברחבי העולם. מדינות שכבר אישרו את הרכישה הן ברזיל, ערב הסעדית וסרביה. ועדת המסחר הפדרלית בארה"ב החליטה להגיש תביעת הגבלים עסקית על הרכישה מחשש לפגיעה בתחרות, תביעה שמיקרוסופט ובכירים באקטיוויז'ן-בליזארד הצהירו שילחמו בה בבית המשפט. גם הועד האירופי והרשות לתחרות בבריטניה נכנסו לשלבי בדיקות מעמיקים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully