וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיוויז'ן-בליזארד מבהירה: נגן על עסקת מיקרוסופט אם נצטרך

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 7:46

בכירה באקטיוויז'ן-בלזיארד עומדת לצד מיקרוסופט ומציינת שהצעד תחרותי ויטיב עם הגיימרים. היא גם מבהירה שהם יאבקו בהחלטות הרגולטורים במידה ולא יאשרו את העסקה

בזמן שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט נמצאת בתהליכי אישור אצל הרגולטורים והרשויות לתחרות ברגחבי העולם, נשמעות לא מעט טענות מצד שחקנים ברשת הטוענים שאישור העסקה הוא צעד אנטי תחרותי שיפגע בשחקנים.

מי שיצאה להגנה על הרכישה המתקרבת היא סגנית נשיא אקטיוויז'ן, לולו צ'נג, שכתבה בטוויטר: "אני שומעת לא מעט השערות על הרכישה של אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט. כל הטענות שלעסקה עשויות להיות השפעות אנטי תחרותיות על השוק הן אבסורדיות".

"המיזוג יועיל לגיימרים ולתעשיית המשחקים בארה"ב, במיוחד שיש תחרות קשוחה מחו"ל. אנחנו מחוייבים להמשיך ולשתף פעולה עם הרגולטורים ברחבי העולם על מנת שהרכישה תתממש, אך לא נהסס להיאבק ולהגן על העסקה במידת הצורך".

האמירה של צ'נג מופנית בעיקר אל ועדת המסחר הפדרלית בארה"ב, שהצהירה שהיא מעוניינת להגיש תביעת הגבלים עסקית כנגד מיקרוסופט על מנת לעצור את הרכישה. במידה ותביעה כזו תוגש, מיקרוסופט תיאלץ לנהל את המאבק שלה גם מול בתי המשפט בארה"ב.

בנוסף, רשויות ההגבלים והתחרות בבריטניה פתחה בחודש האחרון בשלבי בדיקות מעמיקות ומחמירות יותר. נכון לעכשיו, רק הרשויות לתחרות בערב הסעודית ובברזיל נתנו את אישורן.

סוני עושה כל שביכולתה להתנגד למהלך, ובמשך החודשים האחרונים מפעילה לחצים על הרגולטורים בטענה שלאחר אישור הרכישה מיקרוסופט תהפוך את קול אוף דיוטי למותג בלעדי לאקס בוקס, מהלך שלטענת סוני, יפגע בה אנושות ויטה את הכף במלחמת הקונסולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully