וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל אידיוט": זו הסיבה שבליזארד תפסיק פעילות בסין

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 11:39

עובד בכיר אצל מפיצת המשחקים בסין כותב פוסט בלינקדין ומפנה אצבע מאשימה כלפי "אידיוט אחד שעשה נזק"

Blizzard Entertainment. Blizzard, אתר רשמי
Blizzard Entertainment/אתר רשמי, Blizzard

חברת בליזארד הודיעה בסוף השבוע האחרון שהחל משנת 2023 היא תפסיק פעילות כוללת בסין. זה אומר שכבר בחודש הבא דיאבלו, וורלד אוף וורקרפט, Overwatch ושאר משחקי החברה לא יהיו זמינים בתחומי המדינה.

מבליזארד נמסר כי לא הגיעו להסכמה עם Netease, שמאז שנת 2008 מפיצה את משחקי החברה בסין, ונחשבת לחברת המשחקים השנייה בגודלה במדינה, אחרי טנסנט. מבליזארד לא נמסרו פרטים נוספים מעבר לחוסר הסכמה בין החברות, אבל עכשיו פוסט של סימון זו, עובד ותיק של NetEase ששימש בעבר כמנהל ומנהל השקעות, נותן לנו רמז למה כנראה הלך מאחורי הקלעים.

"בתור גיימר שהשקיע יותר מעשרת אלפים שעות בעולם של אזרות', סטארקרפט ו-Overwatch, אני שבור לב מכך שלא תהיה לי גישה למשחקים האלו ולזכרונות מהם בשנה הבאה. יום אחד נוכל לספר לעולם מה קרה מאחורי הקלעים, והמפתחים והגיימרים יבינו כמה נזק אידיוט אחד יכול להסב".

סימון זו מנכ"ל NetEase. Linkdin, צילום מסך
הפוסט של סימון זו/צילום מסך, Linkdin

זו אמנם לא נתן הסבר מפורש לאיזה "אידיוט" הוא התכוון, אך סביר מאוד להניח שהוא מדבר על אחת משתי אופציות: מנהל בליזארד, מייק יבררה, שניהל את המשא ומתן עם NetEase עוד לפני שבליזארד נרכשה על ידיי אקטיוויז'ן, אבל האופציה הסבירה יותר הוא מנכ"ל אקטיוויז'ן-בלזיארד, בובי קוטיק. תחת הנהגתו החברה חוותה שערוריות ופרשות נוראיות שכללו הטרדות מיניות בתוך החברה. קוטיק הואשם בעצמו בהטרדה, ובהעלמת עין על ההתנהגות המזעזעת שהתרחשה.

לאחר הפוסט של סימון זו, מנכ"ל NetEase, ויליאם דינג, שיחרר הצהרה קצת יותר פורמלית: "השקענו מאמצים רבים וניסינו לנהל את המשא ומתן עם אקטיוויז'ן-בליזארד בכנות מירבית על מנת שנוכל להמשיך את שיתוף הפעולה ולשרת את השחקנים המסורים בסין. עם זאת, קיימים פערים בנושאים מהותיים, ולא הצלחנו להגיע להסכמה".

המנכ"ל סיכם: "אנו נמשיך לעמוד בהבטחתנו לשרת את השחקנים עד הרגע האחרון, ונוודא שהנתונים והנכסים של השחקנים מוגנים היטב בכל המשחקים שלנו". השורה הזו ככל הנראה מרמזת לשמועות שהמשא ומתן בין הצדדים נפל על אופן חלוקת המידע שנאסף השחקנים דרך פלטפורמות המשחק.ככל הנראה בליזארד רצתה יותר שליטה (או אפילו בעלות מלאה) על אותו מידע, ו-NetEase סירבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Blizzard Games. Blizzard, אתר רשמי
Blizzard Games/אתר רשמי, Blizzard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully