וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אקס בוקס מוכן לחתום על חוזה ש-COD ישאר בסוני

מתן בנישי

16.11.2022 / 15:07

פיל ספנסר לא יכול להיות יותר ברור: למיקרוסופט אין כל כוונה להפוך את קול אוף דיוטי למותג בלעדי לאחר שרכישת אקטיוויז'ן-בלזיארד תאושר

Call of Duty: Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
Call of Duty: Modern Warfare 2/אתר רשמי, Activision

בזמן שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט נבחנת על ידי רגולטורים ברחבי העולם, סוני חוששת שאישור העסקה יגרום לקול אוף דיוטי להפוך למותג בלעדי לאקס בוקס ויפגע במכירות. לטענתם, אישור הרכישה יטה את הכף לטובת מיקרוסופט במלחמת הקונסולות.

למרות שמנכ"ל אקס בוקס, פיל ספנסר, אישר יותר מפעם אחת שקול אוף דיוטי ישאר זמין גם על הפלייסטיישן, הוא ציין זאת פעם נוספת השבוע בפודקסט של The Verge ואמר שהוא מוכן לחתום על חוזה שיספק את סוני ואת הרגולטורים.

"אין טריקים, קול אוף דיוטי ישאר בפלייסטיישן": פיל ספנסר מדבר

"הרעיון שבו נכתוב בחוזה את המילה 'לנצח' קצת מטופש בעיני, אבל אין לי כל בעיה לחתום על חוזה לטווח ארוך שבו גם סוני וגם הרגולטורים יהיו מרוצים". למרות כל האמירות וההבטחות מהחודשים האחרונים, זו הפעם הראשונה שספנסר מציין חתימה על חוזה.

לכל אלו שעדיין חושדים, ספנסר הבהיר שאין כאן טריקים: "אני חושב שקול אוף דיוטי ישאר זמין בפלייסטיישן כל עוד השחקנים ירצו לשחק בקול אוף דיוטי בפלייסטיישן. זה לא איום תחרותי נגד סוני, זו פשוט הדרך הפרגמטית להסתכל על כל הנושא".

המנחה של הפודקסט הקשה מעט על ספנסר, וציין שמיקרוסופט תוכל להציע לשחקני הפלייסטיישן גרסת סטרימינג בלבד של המשחק דרך שירות הענן וה-Game Pass שלה. לזה ספנסר השיב: "קול אוף דיוטי יישאר בגרסת המקור שלו, והם לא יקושרו לשירות ה-Game Pass. אם הם ירצו גרסת סטרימינג נוכל לעשות זת, בדיוק כמו שאנו עושים על הקונסולות שלנו. אין משהו שאנחנו לא יכולים לעשות".

ולסיום, ספנסר לא יכל להיות ברור יותר: "המשחק הנוכחי, וגם המשחק הבא, וזה שאחריו, ואחריו, ואחריו.. כולם יהיו גרסת המקור. השחקנים לא יצטרכו להרשם לשירות. סוני לא תצטרך לאמץ את ה-Game Pass. אנחנו לא מסתירים כלום. אנחנו רוצים שקול אוף דיוטי ישאר על הפלייסטיישן, בלי שום מצב שהשחקנים מרגישים שעבדנו עליהם בשביל להרשם ל-Game Pass".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Call of Duty: Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
Call of Duty: Modern Warfare 2/אתר רשמי, Activision

כאמור, ספנסר התייחס למקרה באופן פרטני מספר פעמים, ואף ציין שקול אוף דיוטי ישאר זמין על הפלייסטיישן גם לאחר שעסקת התכנים הבלעדיים (כמו מצבי הזומבים או בונוסים בתוך המשחק) של אקטיוויז'ן וסוני תיגמר. מנכ"ל סוני, ג'ים ריאן כינה את ההצעה הזו "מבישה". ונצפה לפני מספר חודשים בפגישות עם הרגולטורים באיחוד האירופי על מנת לנסות ולמנוע את העסקה.

הלחצים של סוני על הרגולטורים עשה את שלו, והרשות לתחרות בבריטניה הודיעה כי החלו שלבי בדיקה מעמיקים יותר שיבחנו את החוזה ואת העסקה. באותו הראיון ספנסר התייחס גם לסוגיה בה מיקרוסופט מתכננת להשקיע בתחום המובייל, וציין שהסיבה העיקרית שרכשו את אקטיוויז'ן-בליזארד היא דווקא בשביל ענקית המובייל קינג, וכותרים כמו קאנדי קראש, ולאו דווקא קול אוף דיוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully