וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני כמעט נכנסה לשוק ה-NFT, ואפילו רשמה פטנט

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 16:03

בחברה הביעו בעבר התעניינות בשילוב טכנולוגיית בלוקצ'יין במשחקי החברה, אבל זה מעולם לא יצא לפועל

תופעות ה-NFT והבלוקצ'יין שבעזרתן ניתן לרכוש יצירות דיגיטליות רכשו לא מעט תומכים ומתנגדים. . בזמן שמפתחת מיינקראפט או פלטפורמת משחקי האינדי Itch.io ממש לא בעד הנושא, חברות ענק כמו יוביסופט כבר הטמיעו NFT במשחק Ghost Recon Breakpoint ואפילו EA כבר הכינה את הקרקע והכריזה בריש גלי שמדובר "בתחום של העתיד". עכשיו נראה שעוד ענקית התכוונה להצטרף למשחק - סוני.

פטנט חדש שרשמה החברה עבור קונסולת הפלייסטיישן שלה מרמז שבחברה הביעו התעניינות בנושא וחיפשו דרכים שבהן השחקנים יוכלו לקנות, להחליף ולסחור בנכסים דיגיטלים דרך המשחקים בקונסולה. חלק מהתכנונים היו להפוך נכסים דיגיטליים ל-NFT. הכוונה ככל הנראה לפריטים דיגיטליים שהשחקנים יקבלו לאחר שישלימו גביעים (אצ'יבמנטים) במשחקים.

Playstation NFT. patentscope, סוני, צילום מסך
הפטנט שסוני רשמה/צילום מסך, patentscope, סוני

חשוב לציין שהפטנט הוגש והוצע עוד בשנה שעברה, כשכל נושא הבלוקצ'יין היה בחיתוליו ולפני הירידה בערך של ה-NFT. זה לא אומר שסוני תכניס את השינויים כבר מחר (או בכלל), אך בהחלט קיימת אפשרות שבעתיד הוא ייצא לפועל. סוני הגישה ורשמה אלפי פטנטים לאורך השנים, ורובם לא יושם בשטח.

במהלך החודשים האחרונים סוני השיקה את שירות Playstation Stars, שהושווה תחילה לשירות NFT מבוסס בלוקצ'יין. המנויים אמנם יכולים לזכות דרכו בפריטים דיגיטליים יחודיים, אך הם אינם ניתנים לסחר ו-NFT או מטבעות דיגטליים לא מעורבים שם.

נראה שבסוני קראו נכון את השטח, ועם הירידה בערך המטבע בחודשים האחרונים בחרו להשיק שירות שכזה במקום שירות מבוסס טכנולוגיית בלוקצ'יין, שככל הנראה היה גורר תגובות זועמות מצד הקהל הרחב, שכאמור, לא שרוף על הקונספט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully