וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"NFT זו תרמית": פלטפורמת משחקי האינדי באמירה נחרצת

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 14:39

החנות הדיגיטלית עבור יוצרים מתחילים מתבטאת בחריפות כנגד התופעה החדשה שפוקדת את העולם ואת תעשיית הגיימינג

תופעת ה-NFT נכנסה לחיינו במהלך החודשים האחרונים, והמטבע הדיגיטלי שבעזרתו ניתן לרכוש יצירות דיגיטליות רכש לא מעט תומכים ומתנגדים. מצד אחד חברות כמו יוביסופט כבר החלו להטמיע NFT במשחק Ghost Recon Breakpoint וחברות כמו EA כבר הכריזו כי מדובר בתחום של העתיד, בזמן שסטודיואים נוספים החלו לאט לאט להראות עניין בתופעה החדשה.

מהצד השני קיימים גם גורמים שונים בתעשייה הרואים בתופעה בתור ההיפך המוחלט, ולטענתם מדובר באחיזת עיניים בלבד. כעת אנו מקבלים התבטאות חריפה מצד, itch.io, שמספקת פלטפורמה דיגיטלית עבור יוצרי משחקים מתחילים ומשחקי אינדי.

Ubisoft Quartz. ubisoft, אתר רשמי
יוביסופט הטמיעה NFT במשחק Ghost Recon Breakpoint/אתר רשמי, ubisoft

בעמוד הטוויטר של itch פורסם השבוע פוסט שיוצא בנחרצות כנגד התופעה החדשה: "NFT זו תרמית. אם אתם חושבים שמדובר באופציה לגיטימית וחיונית שתורמת למשהו מלבד ניצול של יוצרים, תרמיות פיננסיות והרס, אנו מבקשים מכם לשקול מחדש את הבחירות שלכם בחיים".

"בנוסף, שתז**** כל חברה שמעודדת שימוש ב-NFT וטוענת שהיא תומכת ביוצרים. אכפת להם רק מהרווח הפרטי שלהם ומהזדמנות להרוויח על גבם של אחרים. איך אפשר להיות כל כך מטומטם?".

itch.io יצרה לעצמה תדמית חיובית אצל קהילת האינדי, והיא נחשבת להרבה יותר קטנה וביתית מאשר פלטפורמות מתחרות וענקיות כמו סטים או החנות של אפיק, כך שעמדתה על NFT לא מפתיעה יותר מידי.

גם Valve הצטרפה ל-itch.io והצהירה כי לא תאשר משחקים מבוססי בלוקצ'יין התומכים ב-NFY לפלטפורמת סטים שלה. מהצד השני, טים סוויני, המנכ"ל של חברת אפיק כבר הצהיר כי הוא מברך את התוספת לפלטפורמת Epic Games Store.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • NFT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully