וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם האחרונה: המונדיאל יגיע לפיפ"א 23 בשבוע הבא

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 12:03

משחק הכדורגל הפופולארי יקבל עדכון חגיגי וחינמי, רגע לפני ש-EA וארגון פיפ"א נפרדות בשנה הבאה

צפו בטריילר של עדכון המונדיאל בפיפ"א 23

FIFA 23 World Cup Trailer/EA

עדכון המונדיאל (שיהיה חינמי) בדרך לפיפ"א 23 וישוחרר בשבוע הבא ב-9 בנובמבר למחשב האישי, ולקונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series S\X. עדכון המובייל ישוחרר יום לפני, ב-8 בנובמבר. שחקני הנינטנדו סוויץ' יישארו מחוץ למשחק, והעדכון לא יגיע לקונסולה הניידת.

FIFA 23 World Cup. EA, אתר רשמי
FIFA 23 World Cup/אתר רשמי, EA

מצבי משחק חדשים

העדכון החדש יאפשר לשחק עם כל אחת מ-32 הנבחרות במונדיאל, ברשת או עם החברים לידכם על הספה. החל מה-21.11 ישוחרר מצב חדש בשם "מונדיאל לייב" שיתעדכן בהתאם להתפתחויות במציאות, כולל קבוצות והרכבים. זה יאפשר לשחקנים לחוות את אותם המשחקים אחד לאחד כפי שהם מתקיימים במציאות, ואולי לנסות לקבוע אלופת עולם משלהם.

מצב משחק נוסף שיתווסף יאפשר לשחקנים לבחור נקודת זמן ספציפית ממונדיאלים קודמים ולנסות לשנות את תוצאות העבר בהתאם לראות עיניהם. לדוגמא, שחקנים יוכלו לשחזר את המשחק האחרון ממונדיאל 2018, להפוך את התוצאה ולהוביל את קרואטיה לניצחון והנפת הגביע. המודים החדשים יהיו זמינים עד ה-21 בדצמבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
FIFA 23 World Cup. EA, אתר רשמי
FIFA 23 World Cup/אתר רשמי, EA

מה עם ה-FUT?

האולטימייט טים לא זוכה לעדכון מיוחד מידי השנה. האיצטדיונים, מדי השחקנים ופרשנות המשחק כן יתקשטו באווירת מונדיאל חגיגית, אך ה-FUT לא יציע מצבי משחק שונים. במקום, הוא כן יציע אתגרים חדשים שיתעדכנו בהתאם לתוצאות המשחקים במציאות. השלמתם תאפשר לשחקנים לזכות באייטמים לקבוצה שלהם.

FIFA 23 World Cup. ea, אתר רשמי
FIFA 23 World Cup/אתר רשמי, ea

המונדיאל האחרון?

זו למעשה תהיה השנה האחרונה שבה נקבל את המונדיאל בפיפ"א, או את המשחק בצורתו הנוכחית. ארגון הכדורגל וענקית המשחקים הודיעו השנה על סיום חוזה הבלעדיות ביניהן. EA כבר הכריזה שבשנה הבאה היא יוצאת לדרך עצמאית עם EA FC Sports, אך ללא זכויות המונדיאל והרישיונות של פיפ"א.

EA כן חידשה את ההסכמים עם FIFPRO (איגוד השחקנים העולמי) ובמשחק החדש היא עדיין תוכל להשתמש ביותר מ-19,000 שחקנים שעברו סריקות פנים, 700 קבוצות, 100 אצטדיונים ו-30 ליגות שונות. זה אומר שהשותפויות עם הפרימייר ליג, לה ליגה, בונדסליגה, סרייה א' וה-MLS יהיו תקפות במשחק המתוכנן.

פיפ"א מצידה החלה בחיפושים אחר מפתחת ומפיצה שתוכל לקחת חסות ויעזרו לה להשיק את המותג מחדש. בחודשים הראשונים צצו שמועות כי התקיימו מגעים בין פיפ"א ל-Take-Two ורבים קיוו שמפיצת NBA 2K תיקח את המושכות. מנכ"ל החברה, סטראוס זלניק אישר את המגעים אך ציין שהם דחו את ההצעה. פיפ"א מצידה ממשיכה בחיפושים, ועד שתמצא מחליף ראוי ל-EA, היא השיקה בינתיים משחק משלה בפלטפורמת רובולוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully