וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה: פיפ"א משיקה משחק ללא EA. ברובלוקס

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 12:16

FIFA World הושק לקראת המונדיאל בקטאר ונועד "להעניק לשחקנים סביבת גיימינג אינטראקטיבית שנועדה לחגוג את עולם הכדורגל"

FIFA World. FIFA, אתר רשמי
FIFA World/אתר רשמי, FIFA

במהלך שנה האחרונה דווח כי ענקית המשחקים EA וארגון הכדורגל העולמי פיפ"א יסיימו את הסכם הבלעדיות שלהן, והחל משנה הבאה משחק הכדורגל השנתי ייצא לדרך עצמאית וימותג תחת הכותר EA FC Sports.

כעת לקראת המונדיאל בקטאר, פיפ"א השיקה חווית כדורגל משלה בפלטפורמת האונליין רובלוקס - FIFA WORLD, שלפי התיאורים "נועדה להעניק סביבת גיימינג אינטראקטיבית ומהנה שתחגוג את עולם הכדורגל, את האירועים החגיגיים ואת ההיסטוריה העשירה של הענף".

כיאה לפלטפורמת רובלוקס, FIFA WORLD מיועד בעיקר לשחקנים הצעירים בגילאים 9-12 ויאפשר להם להסתובב במרחב הוירטואלי, לפגוש שחקנים אחרים, להשתתף בפעילויות ומשחקונים (כמו כדורגל-באולינג) ולהרוויח פרסים וירטואלים.

FIFA World. FIFA, אתר רשמי
FIFA World/אתר רשמי, FIFA

רובלוקס היא פלטפורמה אונליין המעניקה למשתמשים את כל הכלים על מנת שיוכלו ליצור משחקים ואינטרקציות משלהם, ומאפשרת להם לבצע מונטיזציה על התוכן. היא זוכה למיליוני משתמשים מידי יום (מבוגרים וילדים כאחד), ואפילו חברת ספוטיפיי והקימה אי מטאוורס משלה באמצעות הפלטפורמה.

למרות הפופולאריות הרבה שלה, רובלוקס הואשמה לא אחת בהיותה פלטפורמה שאיננה בטוחה עבור ילדים ואף מנצלת אותם. לפי תחקירים ברשת, מבנה הפלטפורמה משתמש בילדים בתור "כוח עבודה זול" שיפתח עבורה משחקים ללא חוזים או הסדרי עבודה מסודרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
FIFA World. FIFA, אתר רשמי
FIFA World/אתר רשמי, FIFA

ומה עם פיפ"א בעתיד?

מאז שהכריזה על הפרידה מ-EA, פיפ"א טענה שגם היא יוצאת לדרך עצמאית ותשיק את הכותר מחדש תחת מפתחת ומפיצת משחקים אחרת. במהלך השבועות הראשונים הסתובבה ברשת השמועה שמתקיין משא ומתן עם Take-Two (המפיצה של משחקי NBA 2K), אך מנכ"ל החברה סטראוס זלניק ציין שאכן התקיימו מגעים בין הגופים, אך אין להם כל כוונה לקחת חסות על מותג הכדורגל. פיפ"א בינתיים ממשיכה במסע שלה ומחפשת בית חדש, והיא הבטיחה שעד שנת 2024 היא תחזור עם משחק חדש. בהתחשב בעובדה שפיתוח משחק (טוב ומלוטש) הוא תהליך שלוקח קצת יותר משנתיים, אנחנו קצת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully