וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Spotify משיקה אי מטאוורס מוזיקלי במשחק Roblox

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 18:34

שחקנים יוכלו לסייר במרחב הווירטואלי, לרכוש אייטמים ייחודיים, ולבצע אינטראקציות עם משתמשים נוספים ואמנים ברשת

Spotify Island. Spotify\Roblox, אתר רשמי
Spotify Island/אתר רשמי, Spotify\Roblox

כבר חזינו בחודשים האחרונים בשיתופי פעולה בין חברות שונות שיוצרות יקום מטאוורס משלהן (כמו מפתחת פורטנייט וחברת לגו בחודש שעבר) וכעת ענקית הסטרימינג Spotify מכריזה גם היא על הקמת אי וירטואלי ואינטראקטיבי בתוך המשחק Roblox - שמציע פלטפורמת אונליין ליצירת משחקים.

האי הווירטואלי החדש מתואר בתור מטאוורס שבו שחקנים יוכלו לבלות אחד עם השני ברשת, לבצע משימות ופעילויות מוזיקליות, ולאסוף אייקונים וירטואליים שבאמצעותם יוכלו לרכוש אייטמים ייחודיים. חלק מהפעילויות שזמינות לשחקנים כוללות יצירת מוזיקה משלהם כמו תחנות Beat-Maker שונות, ויצטרכו לבצע קווסטים שונים עבור אמנים. Spotify ציינה שאירוע שיתקיים בעתיד יכלול הקמת מתחם בשם K-Park, שישים דגש על ז'אנר הפופ הקוריאני ויוגש בהנחיית להקת הבנים Stray Kids והזמרת SUNMI - ושחקנים יוכלו להשיג ולרכוש אייטמים וירטואלים שלהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ב-Spotify מציינים כי התכנון הוא ליצור סביבת משחק בה יוכלו השחקנים לבצע אינטראקציות ישירות עם אמנים וכי חלק מהרווחים בפלטפורמה החדשה יתרמו ישירות לאמנים. קיים גם סיכוי שבמידה והפלטפורמה החדשה תתפוס תאוצה ותגדל Spotify תנצל את מעמדה כענקית סטרימינג מוזיקלית ותקיים אירועים והופעות עם אמנים מפורסמים - ממש כמו ש-Epic Games ביצעה עם פורטנייט כשאירחה אמנים כמו דיג'יי מרשמלו, טרוויס סקוט, אריאנה גראנדה ועוד רבים.

יתכן שהמהלך המפתיעה של Spotify הוא תגובה ישירה לחברת Epic Games, שרק לפני מספר חודשים רכשה את פלטפורמת המוזיקה Bandcamp. שחקנים שיהיו מעוניינים לחקור את האי הווירטואלי לא צריכים להירשם לשירות Spotify, אך כן יאלצו להירשם וליצור משתמש באתר של Roblox בלינק המצורף>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully