וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאוורס בטוח לילדים: השת"פ של לגו ומפתחת פורטנייט

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 18:05

החברות יקימו מרחב וירטואלי שיעניק לשחקנים כלים לבנייה שיעודדו יצירה ויפתחו את הדמיון

Epic Games, המפתחת של משחק הבאטל רויאל ובעלת הפלטפורמה Epic Games Store למחשב האישי מכריזה באתר הרשמי שלה על שיתוף פעולה נרחב עם חברת לגו "שיעצב את עתיד המטאוורס ויעניק מרחב בטוח ומהנה עבור כל המשפחה, וילדים בפרט".

שתי החברות יעבדו על הקמת מתחם וירטואלי שיעניק לשחקנים גישה וכלים לבנות פרוייקטים משלהם, שככל הנראה ישלב בין אבני לגו שכמעט כל ילד גדל עליהם למצב הבנייה הקיים כיום בפורטנייט. מצד החברות נמסר כי הדגש העיקרי יהיה על הנגשת תוכן ידידותי ובטוח עבור כלל המשתמשים.

"אנו מאמינים בפוטנציאל העצום של פיתוח כישורים כמו יצירתיות, שיתוף פעולה ותקשורת באמצעים דיגיטליים. אבל עלינו מוטלת האחריות להפוך אותם לבטוחים, מעוררי השראה ומועילים לכולם" מסר מנכ"ל חברת לגו, נילס ב. כריסטיאנסן.

"בזמן שהמטאוורס מתפתח הוא בונה מחדש את הדרך שבה אנשים נפגשים, עובדים משחקים ולומדים במרחב הוירטואלי. לגו ו-Epic Games ישלבו את הידע שלהם על מנת ליצור את האיטרציה הבאה שתפותח במיוחד עבור ילדים, כשהם קהל היעד העיקרי" נמסר מצד טים סוויני, מנכ"ל ומייסד חברת Epic Games.

למרות שלא צויינו פרטים נוספים, ניתן להסיק כי הפרוייקט השאפתני יזכיר במובן מסויים משחקים כמו מיינקראפט או אפילו Roblox - שמציע פלטפורמת אונליין ליצירת משחקים אך סופג לא מעט ביקורות נוכח חוסר הפיקוח והבקרה על התכנים הזמינים.

חברת לגו מבססת את עמתדה בעולם הגיימינג כבר במשך שנים ויוצרת לא מעט משחקי לגו ידידותיים לכל המשפחה המבוססים על מותגים מוכרים: גיבורי העל של מארוול ו-DC, סדרת מלחמת הכוכבים, הארי פוטר, שר הטבעות, שודדי הקאריביים ועוד שלל דוגמאות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully