וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורה של בליזארד, וגם דיאבלו 4 דולף לרשת

יואב סוכן

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 16:16

שבוע קשוח במיוחד עובר על החברות הגדולות בתעשיית הגיימינג

לא רק רוקסטאר חווה השבוע הדלפה של אחד המותגים הכי גדולים שלה, עכשיו גם תורה של בליזארד: משתמש רדיט בשם V1rus0 שחרר אתמול כמעט שעה של וידאו שנראה אותנטי למדי מהפיתוח של דיאבלו 4. המשחק, שנחשב לפרויקט הגדול ביותר שבליזארד עובדת עליו כרגע צפוי לצאת לא לפני 2023 וטרם קיבל תאריך סופי.

ההדלפה כוללת שני סרטונים, האחד של 5 דקות והשני של 38 דקות, בהם רואים גיימפליי של גרסאת פיתוח של המשחק. בסרטונים השחקן משחק את דמות הברברי ומבצע מעט קווסטים. תוך כדי הסרטונים אנחנו נחשפים להצצות על עץ הסקילים של הברברי והיכולות השונות שלו. חלק מהשלבים לא נראים גמורים, כיאה לגרסאת פיתוח.

במהלך הסרטון אנחנו נחשפים גם ל"חנות" של דיאבלו, בה אפשר לקנות אייטמים קוסמטיים בכסף אמיתי. בליזארד הבטיחו שהרכישות בכסף אמיתי יסתכמו בחפצים קוסמטיים בלבד כדי למנוע מצב של Pay to Win. ההמשך המצופה לסדרה הותיקה צריך לעמוד במשימה כבירה - החייאת המותג והחזרת אמון השחקנים בחרה, אמון שנשחק קשות בשנים האחרונות.

נראה שזה שבוע קשוח במיוחד לחברות הגדולות בתעשיית הגיימינג, ובמקרה של רוקטסטאר גם קוד המקור של GTA 6 דלף לרשת - מה שמעמיד אותו בפני סכנה של פריצות האקרים וצ'יטרים עוד לפני שהמשחק בכלל שווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully