וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים ישראלים שילמו יותר על ספיידרמן במחשב האישי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 17:58

חברת Valve משחררת הצהרה שהמשחק של סוני שיגיע בשבוע הבא אל ה-PC תומחר במחיר גבוה מהצפוי במספר מדינות, ושחקנים יצטרכו לבקש החזר ולרכוש אותו מחדש

בשבוע הבא סוני משחררת את המשחק ספיידרמן בגרסת ה-Remastered למחשב האישי (ואנו נסקר את המשחק כפי שעשינו עם God of war בהשקה) ולשחקנים שהזמינו מראש את המשחק בפלטפורמת סטים, יש לנו חדשות רעות. שילמתם יותר.

חברת Valve שיחררה הצהרה בבלוג של סטים כי מחיר המשחק כפי שהופיע לרכישה מראש במהלך השבועות האחרונים תומחר במחיר גבוה יותר מהמיועד במספר מדינות, ישראל ביניהן. זה אומר שכל השחקנים שרכשו מראש את המשחק בפלטפורמה שילמו יותר ממה שהיו אמורים.

Spider-Man 2018. Playstation, אתר רשמי
ספיידרמן (2018) ישוחרר בשבוע הבא למחשב האישי/אתר רשמי, Playstation

הזמנתי את ספיידרמן ושילמתי מחיר גבוה... מה עושים?

בהצהרה Valve פונה לכל השחקנים במדינות ישראל, אוסטרליה, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, שוויץ, ואנגליה, וציינה שהמחיר של המשחק ברכישה מראש בסטים היה גבוה מהסטנדרט בשאר העולם, אך הם תוקנו בהתאם. השחקנים יצטרכו לבטל את הרכישה שלהם ולקנות את המשחק מחדש במחיר המעודכן - 239 שקלים (70 דולר, כפי שהוא עולה בפלייסטיישן 5).

מחירו של ספיידרמן לפני התיקון עלה בסביבות ה-330 שקלים, ומדובר בהנחה משמעותית עבור השחקנים. זוהי לא הפעם הראשונה שהשחקן הישראלי משלם יותר בפלטפורמת סטים, ומחירים של משחקים שעלו 60 דולר בחו"ל (200 שקלים) נאלצו לשלם כ-300 שקלים על משחקים כמו Death Stranding או Horizon Zero Dawn כשהושקו למחשב האישי בסטים.

גם המחירים של קול אוף דיוטי זינקו כשחזרו השנה לפלטפורמת סטים, ובזמן שמחיר הגרסה המיוחדת של המשחק עומד בחו"ל על 100 דולר (337 שקלים), בארץ המחיר הגיע ל-510 שקלים. ספיידרמן אמנם תוקן למחיר סטנדרטי של 70 דולר, ומי שקובע את המחירים בסטים לכל איזור בעולם הן המפיצות - כך שאת השאלה ל"למה הצרכן הישראלי משלם יותר" נאלץ להפנות אליהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully