וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המזון המהיר הבדיונית מ-GTA שהפכה למציאות

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 16:05

סניף Cluckin Bell הוקם בשבוע האחרון במהלך אירוע קומיקון, והציע למבקרים עוף מטוגן וחווית שירות מדוייקת ונאמנה למשחקים

סדרת GTA נחשבת ל"ילד הרע" של עולם הגיימינג ובין כל האלימות, אפשר למצוא סאטירה משעשעת במיוחד על החברה שלנו, פוליטיקה, סלבים, רשתות חברתיות, וכמובן - צרכנות. כל מי ששיחק בסדרת GTA יכול לזכור את רשת המזון המהיר Cluckin Bell הבדיונית שצוחקת על רשתות עוף מטוגן כמו KFC או Popeyes.

הרשת הפכה למימ וקאלט בקרב השחקנים לאורך השנים, ולמרות שעובדי הסניף שנתנו שירות במשחקים היו לבושים במדי תרנגולת מגוכחים וזרקו אמירות מטופשות שגם רמזו על רמת לקוייה של טיב האוכל - זה לא עצר את הגיימרים מלרצות לאכול שם. גם אם מדובר ברשת פסט פוד שלא באמת קיימת.

GTA San Andreas. Rockstar Games, צילום מסך
עובד Cluckin Bell כפי שמוצג במשחק GTA San Andreas/צילום מסך, Rockstar Games

כעת נראה שחברת BoyWorldWide החליטה להפוך את החלום למציאות, והם פתחו דוכן Cluckin Bell באירוע קומיקון שהתקיים בסן דייגו במהלך השבוע האחרון, שמציע למבקרים את החוויה המלאה והמדוייקת למשחק. וכן - זה כולל את המיתוג המלא, הכובעים המטופשים, ואת העובד בחליפת תרנגול האגדית.

מחוץ למתחם שהוקם צורף גם פוסטר המציין שלא להעניק שירות לטרוור פיליפס (אחת מהדמויות הראשיות ב-GTA V) בגלל שגרם לכאוס ובלאגן ברשת: זריקת רימונים על העובדים, חטיפת כלי רכב של לקוחות, ונדליזם, וכמובן שהוא לא שילם על הארוחה שלו.

"זריקת רימונים על העובדים, חטיפת כלי רכב של לקוחות, ונדליזם, ואי תשלום על הארוחה" - השלט המשעשע שנתלה מחוץ למתחם Cluckin Bell

כאמור, מדובר בהפקה חיצונית ומצד רוקסטר טרם נמסרה תגובה רשמית בנושא. רוקסטאר מצידה הכריזה לאחרונה כי היא מזניחה את מצב האונליין של Red Dead Redemption 2 לטובת המשך פיתוח תכנים לאונליין של GTA, והמשך הפיתוח של GTA 6, עליו הכריזה באופן רשמי בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully