וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק מסיימת את מסע היורו ברבע הגמר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 20:04

השחקנים הישראלים ספגו תבוסה מול אוקראינה בשלבי רבע הגמר של אליפות אירופה שהתקיימה ברומניה

נבחרת ישראל קאונטר סטרייק. European Esports Federation, אתר רשמי
נבחרת ישראל קאונטר סטרייק/אתר רשמי, European Esports Federation

בחודש שעבר דיווחנו לכם כי נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק העפילה לאליפות אירופה, שהתקיימה ממש בסוף השבוע האחרון באוראדיה שברומניה. הנבחרת הורכבה מהשחקנים שירן shushan שושן, מורי MOREE מזרחי, מעוז BluePho3nix פז, טל meztal חחיאשווילי, וגיא anarkez טרכטמן (Team Finest).

השחקנים המשלימים הם דוריאן xertioN ברמן (MOUZ NXT), שחר flameZ שושן (OG), וניקיטה HeavyGod מרטיננקו. את הנבחרת ליווה המאמן המקצועי דניאל sprayxd קוגן ממועדון הספורט האלקטרוני המקסיקני ATK.

לצערנו הרב הנבחרת הודחה כבר ברבע הגמר מול נבחרת אוקראינה, הנחשבת לנבחרת קשוחה במיוחד.

נבחרת ישראל קאונטר סטרייק. European Esports Federation, אתר רשמי
נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק/אתר רשמי, European Esports Federation

הנבחרת פתחה את התחרות בשלב הבתים והוגרלה ביחד עם נורווגיה, מונטנגרו ורומניה. הסיבוב הראשון נפתח כשישראל התמודדה מול רומניה, בזמן שנורווגיה התמודדה מול שוודיה. הנבחרת הובסה על ידי הרומנים בתוצאה 16:11 וירדה לבית המפסידים. בזמן שהנבחרת התמודדה שם מול מונטנגרו והצליחו לנצח בתוצאה 2:0, נורווגיה הצליחה להביס את רומניה ויצא שישראל התמודדה מולם בשנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נבחרת ישראל בפעולה

נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק. גיל רונן, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, באדיבות המצולמים
נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק/באדיבות המצולמים, גיל רונן, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל
נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק. גיל רונן, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, באדיבות המצולמים
נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק/באדיבות המצולמים, גיל רונן, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל

בסיבוב החוזר הנבחרת שלנו הצליחה לצאת עם ידה העליונה והנבחרת ניצחה את המפה הראשונה שנבחרה על ידי הרומנים (Nuke), אך כבר בסיבוב השני במפה השנייה (Infreno) היה נראה כי הם בדרך להפסד נוסף. נראה שזה לא היה בא בחשבון והמוטיבציה לנצח הייתה גבוהה, ומתוצאה של 14:6 הנבחרת הצליחה לנצח 19:17 מרשים שגם הדיח את הרומנים והבטיח את מקומה ברבע הגמר.

צפו ברגע הניצחון של נבחרת ישראל על רומניה

נבחרת ישראל קאונטר סטרייק/גיל רונן, העמותה לגיימינג תחרותי

בשלבי רבע הגמר הישראלים התמודדו מול נבחרת אוקראינה, שהייתה בעלת במצב מנטאלי טוב והגיעה מוכנה, והישראלים שלנו הפסידו בכבוד בתוצאה של 2:0. יש לציין שהשחקנים האוקראינים הם שחקנים מקצועיים שמקבלים מימון בעבור המשחק שלהם בניגוד לשחקנים הישראלים, שנאלצים לתמרן בין העבודה בחיים לבין קריירת המשחק שלהם.

ביום הגמר התקיים היה משחק ראווה של שחקנים מרומניה מול שחקנים נבחרים משאר התחרות, ולשם נבחר שירן shushan שושן הישראלי לשחק גם, כאשר sprayxd קוגן, מאמן הקבוצה, ליווה אותם על הבמה להביס (שוב) את הנבחרת הרומנית.

גיל רונן, מנהל הנבחרת מטעם העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "בשנת 2021 באליפות העולם שנערכה באילת (שגם שודרה בערוץ הגיימינג, 61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT) לא העפלנו משלב הבתים. אז הגענו לאליפות האירופית של 2022 רעבים להצלחה. ההישג שהבאנו הוא מעל הציפיות. למעט דניאל (sprayxd המאמן) וגיא (anarkez, שחקן במועדון הספורט האלקטרוני הישראלי FINEST), שחקני הנבחרת נאלצים לעסוק בענף באופן חלקי ובזמנם הפנוי בזמן שהם מחזיקים במשרות אחרות מכיוון שאי אפשר כיום להתפרנס מזה בארץ.

הנבחרת חזקה והביסה קבוצות בהם שחקנים מקצועיים במשרה מלאה, הישג לא מובן מאליו ואני מקווה שהדבר יוביל להכרה בגיימרים התחרותיים כספורטים מן המניין. אנחנו אופטימיים ופנינו לקראת האתגר הבא של הנבחרת. אליפות העולם 2022 שתתקיים בחודש דצמבר בבאלי, אינדונזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully