וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק בדרך לאליפות אירופה 2022

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 14:58

השחקנים הישראליים ייצגו את המדינה בגמר הגדול שיתקיים ביולי הקרוב באורדיאה, רומניה

העמותה לגיימינג תחרותי הודיעה השבוע כי נבחרת ישראל בקאונטר סטרייק העפילה לאליפות אירופה שתתקיים באוראדיה שברומניה ביולי הקרוב. זו המדינה השניה שמארחת את אליפות אירופה בגיימינג תחרותי השנה לאחר שבאקו באזרבייג'ן אירחה את האליפות בחודש שעבר בכותר Tekken 7, שם ייצג את ישראל אדיר "Mr_Expendible" עמיאל וזכה במקום החמישי. עם השתתפותם של יותר שחקנים ישראליים ביותר ויותר תחרויות באירופה ובעולם, עיני קהילת הגיימרים נשואות כעת לנבחרת ישראל אשר תנסה להגיע למקום הראשון בתחרות שמתקיימת השנה לראשונה.

הכירו את הנבחרת

שחקני נבחרת ישראל נבחרו השנה ע"י וועדת איתור מקצועית בראשות יו"ר הנבחרת, גיל רונן. הם כוללים את שירן shushan שושן, אשר בשנת 2018 היווה את קפטן נבחרת ישראל לאליפות העולם בטאיוואן, מורי MOREE מזרחי, מעוז BluePho3nix פז, טל meztal חחיאשווילי, וגיא anarkez טרכטמן (אשר משחק באופן מקצועי במסגרת מועדון הגיימינג הישראלי "Finest" שהעפיל לאחרונה לטורניר ה- Pinnacle Cup בשוודיה). את הנבחרת משלימים דוריאן xertioN ברמן, אשר משחק באופן מקצועי במועדון הגרמני MOUZ NXT, שחר flameZ שושן שמשחק באופן מקצועי במסגרת מועדון הגיימינג הדני OG, וניקיטה HeavyGod מרטיננקו.

את הנבחרת מלווה מאמן הנבחרת המקצועי דניאל sprayxd קוגן ממועדון הספורט האלקטרוני המקסיקני ATK.

יו"ר נבחרת ישראל 2022, גיל רונן, מסר: "נבחרת ישראל השנה מורכבת משחקנים ישראליים מקצועיים אשר ייצגו את ישראל באליפות העולם שנה שעברה ובתחרויות נוספות. אנו גאים ושמחים לתמוך בנבחרת ולעשות ככל שניתן להביא אותה להישגים רבים. השחקנים שנבחרו לייצג את ישראל השנה מייצגים את חוד החנית של קהילת ה- CSGO בישראל. נאחל להם המון בהצלחה באליפות אירופה הקרובה ובאליפות העולם שלאחריה."

הדרך להעפלה

נבחרת ה- CSGO הישראלית עברה מסע ארוך בדרך להעפלה לאליפות האירופאית. הנבחרת הוגרלה להשתתף בבית ה' (Group E) של המוקדמות האירופאיות שהתקיימו באופן מקוון ב-7 ביוני. במשחקים, ששודרו בערוץ ה- Twitch של הפדרציה האירופאית, הפסידה נבחרת ישראל לנבחרות גרמניה ואוקראינה, אך היא הצליחה לנצח את נבחרת קוסובו וכך להגיע למקום השלישי בבית.

במשחקים המשלימים בין קבוצות המקום השלישי בכל בתי התחרות, הצליחה הנבחרת לנצח את כל חמשת המשחקים נגד נבחרות צרפת, הולנד, בריטניה, אזרבייג'ן וגאורגיה, ובכך הצליחה להבטיח את המקום הפנוי האחרון והסופי לאירוע הגמר של האליפות ברומניה.

הגמר באורדיאה, רומניה

כל הזרקורים יכוונו על נבחרת ישראל באורדיאה, רומניה, שתארח את אליפות אירופה בקאונטר סטרייק בין ה-5 וה-10 ביולי הקרובים. האירוע יתקיים במסגרת פסטיבל הספורט האלקטרוני של Digital Crusade ובאירוח העירייה המקומית באצטדיון הספורט Sala Polivalenta באורדיאה. התחרות תהווה ההזדמנות של ישראל לזרוח על הבמה האירופאית, כאשר הקבוצה הזוכה תשתתף באליפות העולם של IESF באינדונזיה, ותזכה בנתח הגדול מקופת הפרסים של התחרות בסך 25,000 אירו.

על אף התחלה לא קלה בתחרות, אנו גאים בחבר'ה שלנו שהביסו קבוצות חזקות מאוד כמו צרפת והולנד כדי לזכות בסלוט האחרון ברומניה. בעידוד ותמיכת הצוות המקצועי, אנו מקווים שהנבחרת תוכל להמשיך את רצף הניצחונות של היום בחודש הבא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

העתיד של קאונטר סטרייק בישראל

קהילת הגיימינג התחרותי בישראל עשתה קפיצות מדרגה במהלך השנים האחרונות, וכתוצאה מכך שחקנים רבים מתחילים לפרוץ לתודעה כמובילי הענף בארץ כמו גם בתחרויות בינלאומיות. אירוח אליפות העולם של IESF בישראל, על ידי העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, בשיתוף תנועת מכבי העולמית ועיריית אילת, כמו גם ההישגים האחרונים של לוטן "Spinx" גלעדי באליפות המייג'ור האחרונה בבלגיה, וההעפלה של מועדון הגיימינג FINEST לתחרות ה-Pinnacle Cup, הן רק כמה דוגמאות לכך.

יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי, עידו ברוש, מסר: "הנבחרת השיגה את מטרתה והצליחה להעפיל. עכשיו, נתמוך בה למטרה הבאה: גמר אליפות אירופה. אני קורא לכל הגיימרים התחרותיים בישראל לתמוך בהרכב המצוין שלנו לרומניה. בדיוק כפי שהצליחו כאן בבית, אין סיבה שלא יוכלו להביא כבוד והישגים על הבמה ברומניה. CSGO הוא אחד מעמודי התווך של סצינת הספורט האלקטרוני בארץ ובעולם. העמותה לגיימינג תחרותי עובדת מול כל הגורמים המקצועיים בעולם הספורט בישראל כדי להמשיך ולקדם את השחקנים לבמות הבינ"ל במסגרת נבחרת ישראל ובמסגרות אחרות - ואני מבקש למסור איחולי הצלחה רבים לנבחרת שתייצג אותנו בחודש הבא על הבמה האירופאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully