וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS VR 2: סוני מתכננת יותר מ-20 משחקים בהשקה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 15:28

מנכ"ל ונשיא החברה, ג'ים ריאן, מפרט על המאמצים להרחיב את היצע המשחקים כבר ביום ההשקה של פלטפורמת המציאות המדומה של הדור הבא

Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

עברו שלושה חודשים מאז שסוני חשפה בפנינו את העיצוב של משקפי המציאות מדומה שיותאמו לדור הבא - ה-Playstation VR 2' ועכשיו אנחנו מקבלים את הידיעה על המאמצים בחברה להרחיב את היצע המשחקים של פלטפורמה החדשה.

הידיעה מגיעה מתוך ישיבת הנהלה בסוני של ג'ים ריאן, נשיא ומנכ"ל החברה, ביחד עם המשקיעים, שם וציין: "אנו משקיעים סכומים ניכרים על שותפויות עם מפתחות עצמאיות ומפתחות צד שלישי כדי להבטיח היצע רחב של משחקי מציאות מדומה בהשקה של ה-PSVR 2".

במהלך הישיבה הוקרנה גם מצגת שחושפת את התכונונים מתכננת להשיק ביחד עם ה-PSVR 2 יותר מ-20 כותרים של מפתחות בלעדיות של סוני ומפתחות צד שלישי, ואחד מהם הוא המשחק Horizon: Call of The Mountain שנחשף בינואר האחרון ביחד עם משקפי המציאות המדומה של הדור הבא.

Playstation VR 2. Sony, צילום מסך
"יותר מ-20 כותרים של מפתחות בלעדיות וצד שלישי ישוחררו בהשקה של ה-PS VR 2"/צילום מסך, Sony

ה-PS VR2 יכלול מסכי OLED ברזולוציה של 2000×2040 לכל עין וקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. טווח הראייה של השחקנים (Field of View) יהיה באיזור ה-110 מעלות, והערכה החדשה תכלול ארבע מצלמות פנימיות המוטמעות בתור המכשיר על מנת לעקוב אחר פעולות השחקנים, כך שלא נדרשת מצלמה חיצונית. בנוסף, הדגם החדש יתחבר לקונסולה באמצעות כבל Type C בודד, ויכלל תהליך התקנה פשוט בהרבה מדגם ה-PS VR של הדור הקודם.

שלטי ה-PS VR 2 יכילו גם הם יכולות Haptic feedback ו-Adaptive triggers, כך שהשחקנים יוכלו לצפות לחווית משחק אימרסיבית ועמוקה שיוכלו לשקוע ולאבד בתוכה. הקסדה תכלול גם טכנולוגית זיהוי תנועות העיניים של השחקנים (Eye Tracking), וזה יאפשר למפתחים של המשחקים ליצור חוויות יחודיות שאינן מסתמכות רק על השימוש של השחקן בשלטי ה-PS VR 2 החדשים, שיכללו בין היתר גם פד מגע לאצבעות השחקנים.

תאריך ההשקה של משקפי ה-PS VR 2 עוד לא נחשף, ואנו עדיין ממתינים לפרטים נוספים על המשחקים והחוויות שהיא מכינה לנו בדור החדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully