וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: סוני חושפת את עיצוב ה-Playstation VR 2

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 15:50

משקפי המציאות מדומה של הדור הבא נחשפים במלוא הדרם

סוני הכריזה עוד בשנת 2021 על התכנונים שלה להשיק סט משקפי מציאות מדומה עבור הדור החדש והפלייסטיישן 5, ובזמן שבחודש ינואר האחרון קיבלנו את הפרטים הטכניים על היכולות של משקפי ה-PS VR2, כעת חושפים בפנינו את העיצוב המלא של הקסדה והשלטים המותאמים שלה, ה- PlayStation VR2 Sense controllers.

העיצוב של ה-PS VR 2 שואב השראה ברורה משאר המוצרים של סוני בדור הנוכחי, וממש כמו עם קונסולת הפלייסטיישן 5 ושלטי ה-DualSense, גם קסדת המציאות המדומה החדשה תשלב טקסטורה של אייקונים המוטמעים על המוצר. עוד צויין כי הקסדה החדשה תאפשר לשחקנים להתאים אישית את העדשות בהתאם לטווח הראייה שלהם למען נוחות מקסימלית.

Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
תכירו: ה-Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

ממש כמו עם שלטי ה-DualSense של קונסולת הפלייסטיישן 5, שלטי ה-PSVR 2 יכילו גם הם יכולות Haptic feedback ו-Adaptive triggers, כך שהשחקנים יוכלו לצפות לחווית משחק אימרסיבית ועמוקה שיוכלו לשקוע ולאבד בתוכה. הקסדה תכלול גם טכנולוגית זיהוי תנועות העיניים של השחקנים (Eye Tracking), וזה יאפשר למפתחים של המשחקים ליצור חוויות יחודיות שאינן מסתמכות רק על השימוש של השחקן בשלטי ה-PSVR 2 החדשים, שיכללו בין היתר גם פד מגע לאצבעות השחקנים.

Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

ה-PSVR2 יכלול מסכי OLED ברזולוציה של 2000×2040 לכל עין וקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. טווח הראייה של השחקנים (Field of View) יהיה באיזור ה-110 מעלות, והערכה החדשה תכלול ארבע מצלמות פנימיות המוטמעות בתור המכשיר על מנת לעקוב אחר פעולות השחקנים, כך שלא נדרשת מצלמה חיצונית. בנוסף, הדגם החדש יתחבר לקונסולה באמצעות כבל Type C בודד, ויכלל תהליך התקנה פשוט בהרבה מדגם ה-PS VR של הדור הקודם.

Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

סוני עוד לא חשפה את תאריך השיווק של משקפי ה-PS VR 2, אך צויין כי בעתיד הקרוב תחשוף פרטים חדשים בנוסף לחלק מהמשחקים והחוויות שמצפות לנו בדור החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully