וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני חושפת פרטים חדשים על ה-Playstation VR 2

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 15:53

משקפי המציאות המדומה של הדור הבא יכילו רזולוציית 4K וטכנולוגיית מעקב לעיני השחקנים. וגם: משחק חדש בסדרת Horizon שפותח במיוחד לערכת ה-VR החדשה נחשף

בשנה שעברה סוני הכריזה על התכנונים לסט משקפי המציאות המדומה החדשים עבור הדור החדש, ומעבר למספר פרטים יבשים מאז לא שמענו מילה בנושא. אתמול בערב החברה חשפה סוף סוף פרטים על הערכה ועל השם הרשמי שלה: ה-Playstation VR2, ביחד השלטים המותאמים שלה, ה- PlayStation VR2 Sense controller.

ה-PSVR2 תותאם לקונסולת הפלייסטיישן 5 ותציג חוויה משחק של הדור הבא ובניגוד לחיבור המסורבל של הערכה בדור הקודם שכללה מספר כבלים שסירבלו את העסק, הפלטפורמה החדשה תתחבר לקונסולה באמצעות חיבור של כבל type c בודד ותכלול תהליך התקנה פשוט מקודמו.

סוני חשפה גם את המפרט הטכני: משקפי ה-PSVR2 יהיו בעלי מסכי OLED ברזולוציה של 2000×2040 לכל עין וקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. טווח הראייה של השחקנים (Field of View) יהיה באיזור ה-110 מעלות, והערכה החדשה תכלול ארבע מצלמות פנימיות המוטמעות בתור המכשיר על מנת לעקוב אחר פעולות השחקנים, כך שלא נדרשת כאן מצלמה חיצונית.

PSVR 2 Specs. סוני, אתר רשמי
המפרט של ערכת ה-Playstation VR2/אתר רשמי, סוני

חלק מהפיצ'רים החדשים כוללים טכנולוגית זיהוי תנועות העיניים של השחקנים (Eye Tracking), וזה יאפשר למפתחים של המשחקים ליצור חוויות יחודיות שאינן מסתמכות רק על השימוש של השחקן בשלטי ה-PSVR 2 החדשים, שיכללו בין היתר גם פד מגע לאצבעות השחקנים.

אם כבר הזכרנו את השלטים, ממש כמו שלט ה-DualSense החדש של קונסולת הפלייסטיישן 5, שלטי ה-PSVR יכילו גם הם יכולות Haptic feedback ו-Adaptive triggers, כך שהשחקנים יוכלו לצפות לחווית משחק אימרסיבית ועמוקה שיוכלו לשקוע ולאבד בתוכה.

PSVR 2 Specs. סוני, אתר רשמי
המפרט של שלטי ה-Playstation VR2/אתר רשמי, סוני

חשוב לציין כי ככל הנראה ה-PS VR 2 ישוחרר בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 5, וסוני לא רשמה בפוסט דבר על קונסולת הפלייסטיישן 4. סוני כן הבטיחה בשנה שעברה בפוסט ההכרזה הראשוני שלה שלא תזנח את שחקני הדור הקודם, ושחקנים שמחזיקים ב-PS VR הראשון עדיין יזכו לעדכונים ומשחקים חדשים.

סוני עוד לא חשפה את העיצוב, המחיר או תאריך השיווק של משקפי ה-PSVR 2, אך היא כן חשפה כותר בלעדי שפותח במיוחד לפלטפורמה החדשה: Horizon VR: Call of the Mountain, שנבנה במיוחד למציאות המדומה, ויעמיק את העולם של משחקי Horizon.

המשחק החדש נבנה בשיתוף פעולה של Guerilla Games (המפתחת המקורית של סדרת Horizon), ו-Firesprite שנרכשו בחודשים האחרונים על ידי סוני. המשחק Horizon Forbidden West ישוחרר לקונסולות פלייסטיישן 4 ו-5 ב-18 בפברואר.

צפו בטריילר ההכרזה של Horizon Call of the Mountain

Horizon Call of the Mountain Trailer/סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully