וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: האם תאריך השיחרור של GTA 6 דלף לרשת?

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 16:53

תמונה שדלפה ל-Reddit חושפת כביכול את תאריך השיחרור של המשחק המיוחל ומשחקים נוספים של רוקסטאר ו-Take-Two

לאחר שנים של ציפייה, תהיות ושאלות, רוקסטאר הכריזה באופן רשמי רק בחודש פברואר האחרון ש-GTA 6 נמצא בשלבי פיתוח והכותר החדש בסדרה המיתולוגית בדרך אלינו. מאז השמועות רק ממשיכות לצוץ ואנחנו מקבלים לא מעט הדלפות, כמו הדיווח מחודש שעבר שטען שמנוע המשחק של GTA 6 ייחשב למהפכני ויקדים את זמנו.

כעת אנחנו נחשפים לשמועה חדשה שמסתובבת בפוסט ב-Reddit שם מוצגת בפנינו תמונה שחושפת לכאורה את המשחקים שהמפיצה Take-Two מתכננת לשחרר במהלך השנים הקרובות, ושם נמצא גם המשחק GTA VI (6) עם הכיתוב "המחצית השנייה של שנת 2024" בתוך תאריך השיחרור.

"GTA 6 ישוחרר במחצית השנייה של שנת 2024": הפוסט ברשת Reddit

מכיוון ועד היום לא קיבלנו הודעה רשמית מצד רוקסטאר או Take-Two חשוב לקחת את "ההדלפה" הזו בעירבון מוגבל, ותחילה לא מעט משתמשים סברו כי מדובר בתמונה אמיתית שדלפה לרשת, אך לאט לאט החשדות החלו לגבור ככל שהתחילו לשים לב לפרטים הקטנים.

בין NBA 2K23 שמשוחרר כל שנה (ואין כל סיבה לחשוב שלא ישוחרר גם בשנה הבאה) ניתן למצוא גם את משחק המובייל Red Dead: Gunslinger (שישוחרר במהלך אביב 2023) ומשחק חדש בסדרת Mafia: Primordial (שישוחרר במהלך 2023), ואמנם נזרקו ברשת שמועות על כך שהם נמצאים בפיתוח במהלך החודשים האחרונים, אך טרם הוכרזו באופן רשמי. גם העובדה שמשחקים שכן אושרו באופן רשמי ואמורים להיות נוכחים ברשימה אינם נמצאים שם, כמו Marvel's Midnight Suns או הכותר הרביעי בסדרת Bioshock שהוכרז לפני מספר חודשים.

Marvel's Midnight Suns. Firaxis Games, אתר רשמי
משחקים כמו Marvel's Midnight Suns או הכותר הרביעי בסדרת Bioshock לא נכללו ברשימה/אתר רשמי, Firaxis Games

עוד חלק בתמונה שמחשיד ומרים לא מעט גבות הוא ההתייחסות להימייקים למקס פיין שהוכרזו גם הם באופן רשמי רק לפני בחודש שעבר, ומתייחסת אליהם בתור האוסף השלם של כל הטרילוגיה (Max Payne: The Trilogy - The Definitive Edition), אך למעשה ההכרזה הרשמית התייחסה אך ורק לשני המשחקים הראשונים בסדרה, ללא המשחק השלישי. בנוסף, העובדה שהתמונה מייחסת את השם Definitive למשחק רומזת על כך שלא מדובר ברימייקים של המשחקים מהיסוד כמו שהוכרז בהתחלה, אלא בגרסאות משופרות שכוללות רק תמיכה ברזולוציות מודרניות וחידושים והתאמות - כמו שעשתה עם טרילוגיית GTA ששוחררה לפני מספר חודשים.

אז האם באמת נקבל את GTA 6 במהלך החצי השני של שנת 2024? בהתחשב בעובדה ש-GTA 6 נמצא בפיתוח עוד הרבה לפני שהוכרז באופן רשמי, קיים סיכוי סביר בהחלט שזהו אכן תאריך הגיוני. Take-Two צריכה לשחרר במהלך שבוע הבא (ב-16 למאי) את הדו"חות הפיננסיים שלה, ובתקווה אנו נקבל אפילו שביב של מידע בנושא. אך כמובן שרוקסטאר ו-Take-Two שומרות כהרגלן על שתיקה כל עוד זה נוגע לסדרת GTA הן משאירות את השחקנים בציפייה לפרטים רשמיים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully