וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע הכרזות המשחקים הגדול של הקיץ חוזר גם השנה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 18:14

לאחר שכנס E3 התבטל השנה, אנחנו מקבלים במקום את Summer Games Fest שיתקיים ב-9 ביוני ויציג לנו את המשחקים הגדולים של החברות והמפיצות בתעשייה

Summer Games Fest. Summer Games Fest, אתר רשמי
Summer Games Fest/אתר רשמי, Summer Games Fest

לאחר שקיבלנו בחודש שעבר שכנס E3 לשנת 2022 (הנחשב לאחד מאירועי הגיימינג השנתיים הגדולים בעולם) יבוטל באופן סופי ומוחלט, יכולנו לפחות להתנחם בעובדה שאירוע ה-Summer Games Fest בהנחיית ג'ף קיילי יבצע קאמבק וישוב אלינו גם השנה, ועכשיו יש לנו גם תאריך מדוייק: אז שריינו את ה-9 ביוני בשעה 21:00 (שעון ישראל).

כבר באירוע הפתיחה שיתקיים ב-9 ביוני השחקנים יוכלו לצפות בטריילרים חדשים והכרזות על משחקים חדשים משלל מפתחות ומפיצות בתעשייה: 2K, אקטיוויז'ן-בליזארד, Capcom, EA , Gearbox, Bandai Namco, Square Enix, Riot ועוד רבות.

יומיים לאחר מכן תקיים מיקרוסופט אירוע הצצה למשחקי בת'סדה והמפתחות הבלעדיות שלה לכל הכותרים שעתידים לצאת לקונסולות האקס בוקס ולשירות ה-Game Pass, כולל למחשב האישי.

הטריילר של האירוע כציג בפנינו משחקים שהשחקנים ישמחו לקבל עדכונים נוספים לגביהם, כמו, Forspoken, Gotham Knights, Gollum, והמשחק החדש בסגנון הארקייד של צבי הנינג'ה, לצד משחקים שכבר שוחררו כמו Elden Ring ו-Horizon Forbidden West.

מהצד של בת'סדה השחקנים מצפים לראות הם Starfield - המשחק הגדול הבא של בת'סדה שמתואר בתור "Fallout בחלל", או Redfall - משחק סינגל פלייר עם אלמנטים של Co-Op מבית Arkane ויציב את השחקנים במלחמה מול ערפדים צמאי דם, או אפילו לקבל חשיפה ראשונית ל-The Elder Scroll 6 - שלו השחקנים מצפים כבר במשך שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בטריילר של Summer Games Fest 2022

אירוע Summer Games Fest החל את דרכו לראשונה בשנת 2020 כשפרצה מגיפת הקורונה לחיינו ואירועי E3 ו-Gamescom השנתיים בוטלו באופן פיזי ועברו למתכונת של שידור ברשת, ואורגן על ידי הידוען הבכיר בתעשייה, ג'ף קיילי.

למרות שנראה שאירוע כמו Summer Games Fest מתחיל להוות תחליפים לאירועים כמו E3 או Gamescom שעברו למתכונת דיגיטלית בשנתיים האחרונות, לא מעט חברות ומפיצות הבינו כי הן אינן צריכות לחלוק את אור הזרקורים בבמת E3 ואירועי גיימינג נוספים, והחליטו לקיים שידורים משלהן במהלך השנה, כמו סוני עם אירועי ה-State of Play או נינטנדו עם אירועי ה-Direct שלה.

גם חברת EA קיימה עד היום את EA PLAY LIVE בצמוד ל-E3 מאז שנת 2016 ביטלה השנה את האירוע שלה ‏ונראה שהיא מתכוונת להציג חלק מהמשחקים שלה במהלך כנס Summer Games Fest.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully