וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EA מבטלת את אירוע הקיץ השנתי שלה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 16:17

EA Play Live לא ישודר השנה: "נחשוף בזמן הנכון מידע נוסף על הפרויקטים השונים שאנו עובדים עליהם"

אירוע EA Play מתקיים כל שנה מאז שנת 2016 בחודשי יוני ובסמוך לאירוע E3., ומוקדש כולו למשחקים של המפיצה EA וחברות הפיתוח השונות שלה שצפויים להגיע אלינו. כעת הצהרה חדשה של EA מראה לנו שב-EA החליטו לדלג אירוע ההכרזות השנה.

לפי ההצהרה ששחררה החברה, נראה שהוחלט לדלג השנה על אירוע מרוכז לטובת שידורים נקודתיים במהלך השנה שיתמקדו בכל משחק באופן ספציפי: "אנו אוהבים את העובדה שאירוע EA PLAY היא הדרך שלנו ליצור חיבור עם קהילת השחקנים והמעריצים ולחלוק איתם את כל החידושים, אך השנה העניינים אינם מסתדרים כראוי על מנת שנחשוף הכל בתאריך מרוכז אחד".

"דברים מרגשים מתרחשים ברגעים אלו אצל המפתחות הטובות ביותר שלנו, ואנו נחשוף במהלך השנה מידע נוסף על הפרויקטים הללו בזמן הנכון לכל אחד מהם."

EA PLAY live. EA, אתר רשמי
EA מבטלת את שידור הכנס EA PLAY Live/אתר רשמי, EA

מדובר בחדשות מעט מאכזבות עבור שחקנים שציפו לקבל קצת עדכונים על כמה מהכותרים של EA שהוכרזו לאחרונה: חברת Respawn תפתח שלושה משחקים ביקום של מלחמת הכוכבים, האתחול של סדרת Dead Space שיפותח על ידי Motive Studios, ו-Dragon Age 4 של Bioware הם רק חלק קטן מהמשחקים הגדולים של החברה שיש לא מעט הייפ וציפייה לגביהם.

נראה שבחברה לא מוכנים עדיין לחשוף את המשחקים המדוברים במלואם, ומתכוונים להקדיש לכל אחד מהם את תשומת הלב הראויה לו במהלך השנה הקרובה. יכול להיות שמדובר בתופעה שרק תמשיך ותתעצם, ובחברת EA יחליטו בעתיד לדלג באופן קבוע על אירועים שנתיים, ויבצעו שידורים כל כמה חודשים במהלך השנה, ממש כמו שסוני עושה עם שידורי ה-State of Play שלה.

אירועים נוצצים כמו EA PLAY Live, Gamescom, ו-E3 שכללו הגעה של גיימרים מכל העולם למתחמי תצוגה ענקיים, עברו לשידורים ישירים ברשת מאז שפרצה מגפת הקורונה לחיינו. המגיפה עזרה למפיצות להבין כי הן לא זקוקות לבמה הקבועה של אותם אירועים שנתיים, ויש להן את האפשרות לקיים גם אירועים עצמאיים שיקדמו את המותגים והמשחקים שלהן.

Dead Space Remake. EA, אתר רשמי
הרימייק של Dead Space נחשף ב-EA PLAY Live 2021/אתר רשמי, EA
Dragon Age 4. EA, אתר רשמי
הטריילר של Dragon Age 4 שנחשף ב-Game Awards 2020/אתר רשמי, EA
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully