וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א 22 בחינם: המשחקים למנויי ה-PS PLUS לחודש מאי נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 9:33

משחק הכדורגל הפופולארי של EA, אקשן-הישרדות במיתולוגיה הנורדית, ו-Roguelike קשוח ומאתגר

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי שירות PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-3 במאי ועד יום שני ה-6 ביוני.

זהו גם יהיה החודש האחרון לפני שסוני תשיק ב-22 ליוני את שירות ה-PS PLUS המחודש שאליו יתווספו מסלולים בתשלום שיעניקו לשחקנים גישה לספריות משחקים רחבה שכוללים גם משחקים מתקופות ה-PS1, 2, 3 וה-PSP במסלולים המתקדמים.

חשוב לציין ששחקנים שיבחרו שלא לשדרג יוכלו להישאר מנויים לאותו המסלול הקיים שכעת רק משנה את שמו ל-Plus Essential, אך עדיין יעלה כ-9.99 דולרים לחודש (60 דולר לשנה) ויעניק את אותן אפשרויות שזמינות כעת: שני משחקים חודשיים בחינם, הנחות בלעדיות בחנות של סוני, אחסון שמירות על גבי ענן וגישה לשירותי אונליין ומולטיפלייר - בגזרה הזו דבר לא השתנה.

PS PLUS May 2022. סוני, אתר רשמי
פיפ"א 22, Tribes of Midgard ו-Curse of the Dead Gods הם המשחקים החינמיים לחודש מאי/אתר רשמי, סוני

פיפ"א 22 לפלייסטיישן 4 ו-5

אין באמת צורך להציג את משחק הכדורגל הפופולארי של חברת EA .שחקני ה-PS PLUS יקבלו החודש ביחד עם המשחק המלא גם 11 חבילות קלפים עם שחקנים בעלי דירוג של 82 שיוכלו לפתוח את קבוצת האולטימייט טים שלהם. השחקנים יקבלו גם Icon Moments Loan Player Pick שיאפשר להם לבחור שחקנים אייקוניים לשדרג את הקבוצה שלהם לחמישה משחקים. ואל דאגה, במידה וכבר יש לכם את פיפ"א 22 בספרייה, בתור מנויים אתם עדיין תקבלו את חבילות הקלפים והאייקונים. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא את הביקורת שלנו על פיפ"א 22>>>

FIFA 22 Cover. EA, אתר רשמי
פיפ"א 22: מנוי ה-PS PLUS מתפנקים ב-11 חבילות קלפים לאולטימייט טים/אתר רשמי, EA

Tribes of Midgard לפלייסטיישן 4 ו-5

משחק אקשן-תפקידים-הישרדות בו השחקנים יוכלו להקים שבטים של עד עשרה משתתפים ולחקור יחדיו את עולם המשחק שמתקיים בתקופת המיתולוגיה הנורדית. השחקנים יצטרכו להילחם ביצורים מיתולוגיים, לאסוף משאבים, ואוצרות חבויים כדי שיוכלו לשדרג את כלי הנשק והשריון. גם הכפר של השחקנים יזכה לשדרוגים ושיפוצים והם יוכלו ולבנות קהילה משלהם ביחד עם שאר השחקנים ברשת, וכעת בתור משחק חינמי יש ל-Tribes of Midgard סיכוי לזכות לקפיצה מחודשת בכמות השחקנים.

Tribes of Midgard. Tribes of Midgard\ Norsfell Games, אתר רשמי
Tribes of Midgard: אקשן-תפקידים-הישרדות במיתולוגיה הנורדית/אתר רשמי, Tribes of Midgard\ Norsfell Games

Curse of the Dead Gods לפלייסטיישן 4

משחק בז'אנר ה-Roguelike שיציב את השחקנים בנעליו של לוחם החוקר מקדש בעל מבוכים בלתי נגמרים ומלכודות קטלניות. השחקנים יזכו להשתפר ולהתחזק מסיבוב לסיבוב ויוכלו לשדרג את דמותם ואת כלי הנשק ככל שיתקדמו, ולאסוף קללות עוצמתיות שיוכלו להועיל או להזיק. כיאה למשחקי ה-Roguelike השחקנים יתמודדו עם המוות לא מעט - אך רק יתחשלו ויתחזקו בתהליך.

Curse of the Dead Gods. Passtech Games, אתר רשמי
Roguelike קשוח ומאתגר :Curse of the Dead Gods/אתר רשמי, Passtech Games

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש אפריל: Hood: Outlaws & Legends, SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated, ו-Slay the Spire יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-2 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully