וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע לו חיכינו: סוני הציגה את המתחרה ל-Game Pass

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 16:58

שירות ה-PS Plus עובר שיפוץ ומציג שלושה מסלולים שמעניקים למנויים גישה לספריית משחקים מכל הדורות של הקונסולה ואפשרות לסטרימינג מהענן, ואיפה שחקני המחשב בכל זה? כל הפרטים

זה לקח קצת זמן, אבל הרגע שלו שחקני הפלייסטיישן חיכו הגיע: השמועות שצצו ברשת בחודשים האחרונים התבררו כנכונות, וסוני חשפה היום את השינויים שתבצע בשירות ה-PS PLUS ותציב אותו כמתחרה ישיר כנגד שירות ה-Game Pass של מיקרוסופט.

סוני הסבירה כי שירות ה-PS PLUS התאחד עם שירות ה-PS NOW והחל מיוני הקרוב סוני תאפשר למנויים לבחור בשלושה מסלולים שונים כאשר לכל אחד מהם הטבות משלו. אז איך זה עובד? בואו נבדוק את המסלולים השונים.

PlayStation Plus Essential

המסלול הראשון יעלה כ-9.99 דולרים לחודש (60 דולר לשנה) ויעניק את אותן אפשרויות שזמינות כעת למנויים של PS PLUS: שני משחקים חודשיים בחינם, הנחות בלעדיות בחנות של סוני, איחסון שמירות על גבי ענן וגישה לשירותי אונליין ומולטיפלייר - בגזרה הזו דבר לא השתנה.

PlayStation Plus Extra

מחירו של המסלול השני יעלה כ-14 דולרים לחודש (99.99 דולר לשנה) והוא יספק את אותן הטבות של המסלול הקודם בנוסף לגישה לקטלוג של יותר מ-400 משחקים מתקופת הפלייסטיישן 4 ו-5 - כולל משחקים בלעדיים של סוני ומפתחות צד שלישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

PlayStation Plus Premium

מחירו של המסלול השלישי יעלה כ-17 דולרים לחודש (119.99 דולר לשנה) ומספק את אותן הטבות של שני המסלולים הקודמים: 340 משחקים נוספים ביניהם ניתן למצוא משחקים מתקופת הפלייסטיישן 1, 2 ו-PSP להורדה ישירה או במשחק באמצעות שירות ענן, ו-משחקים מתקופת הפלייסטיישן 3 - אותם יהיה אפשר לשחק באמצעות שירות הענן בלבד. זהו המסלול היחידי שיהיה זמין גם לשחקני המחשב ויאפשר להם לשחק במשחקי פלייסטיישן באמצעות סטרימינג לענן.

במדינות כמו ישראל שלא כוללות שירותי הזרמה בענן, שירות ה-Playstation Plus Deluxe יוצע במחיר נמוך יותר בהשוואה למנוי ה-Premium, והוא יעניק למנויים גישה לקטלוג משחקי מתקופת הפלייסטיישן 1, 2 וה-PSP לצד גרסאות ניסוי מוגבלות בזמן. סוני הכריזה כי תשחרר פרטים נוספים בהמשך.

אז מתי ישוחרר ואיזה משחקים יגיעו בהשקה?

מצד סוני לא נמסר תאריך, אך היא כן מצפה להשיק את השירות כבר בסוף המחצית הראשונה של סוף 2022, כלומר בקיץ הקרוב. כשיגיע היום המיוחל בו השירות ישווק באופן רשמי, שירות ה-PS NOW הנוכחי כבר לא יהיה זמין בתור שירות נפרד, והמנויים יועברו למנוי ה-Premium ללא תוספת מחיר.

חשוב לציין שבניגוד ל-Game Pass של מיקרוסופט, סוני לא הכריזה כי כותרים חדשים יגיעו אל השירות כבר ביום ההשקה שלהם.

סוני עדכנה באתר שלה כי Death Stranding, God of War, Marvel's Spider-Man, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Mortal Kombat 11, ו-Returnal הם רק חלק מהמשחקים שהיא מתכננת שיגיעו כבר ביום הראשון להשקה, והיא מתכננת הפתעות נוספות.

שירות ה-Game Pass זכה להצלחה מאסיבית ולפי דיווחים, מנויים אליו נכון לעכשיו כ-25 מיליון משתמשים. בזמן שהמהלך נחשב לתקדים בתעשייה וידידותי מאוד עבור הצרכנים, הוא גם עזר להוכיח שהעתיד של החברות אינו מסתמך יותר רק על מספר יחידות הקונסולה שנמכרות בכל דור, אלא גם מספר המשתמשים החודשי והקבוע נחשב לגורם מאוד מרכזי וחשוב בימינו.

בסוני הבינו כי לא ניתן להסתמך רק על מכירת קונסולות וכותרים בלעדיים, ולאחרונה היא פתחה את עצמה גם עבור קהל שחקני המחשב האישי והקימה את חטיבת Playstation PC, שאחראית על גרסאות מותאמות למחשב עבור הכותרים הבלעדיים שלה - מהלך שפתח אותה עבור קהל צרכנים חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully