וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיוויז'ן תובעת אתר המפיץ תכנות צ'יטים בקול אוף דיוטי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 15:47

החברה ממשיכה להיאבק בתופעה המכוערת והגישה מכתב תביעה כנגד האתר EngineOwning, שמוכר תכנות שמספקות יתרון לא הוגן במשחקי רשת

חברת אקטיוויז'ן ממשיכה את המאבק שלה כנגד הצ'יטרים במשחק הרשת קול אוף דיוטי Warzone והגישה במהלך השבוע מכתב תביעה למשרד התובע המחוזי של מדינת קליפורניה כנגד האתר EngineOwning המוכר צ'יטים עבור משחקי יריות פופולאריים כמו קול אוף דיוטי, באטלפילד, Halo Infinite, Splitgate ועוד רבים.

חלק מהשירותים שהאתר מוכר כוללים בעיקר צ'יטים כמו aim-bot ו-wall-Hacks, מאפשרים לשחקנים להתמקד באופן אוטומטי ולירות ביריבים מעבר לקירות וראדרים שונים הסורקים את הסביבה ומיידעים את הצ'יטרים על שחקנים בקרבתם.

צ'יטים נוספים שנמכרו כוללים triggerbots שמבצעים ירי ברגע שיריב נקלט בכוונת, צ'יטים המצמצים את הרתע (recoil) של הכדורים בזמן הירי, ועוד שלל צ'יטים שמעניקים למשתמשים יתרון לא הוגן במשחקי רשת.

אקטיוויז'ן ציינה כי מדובר באתר עסקי שמקורו בגרמניה ואחראי על "פיתוח, מכירה, הפצה ושיווק של תכנות צ'יטים המאפשרות לרמות בשלל משחקי יריות, כאשר משחקי קול אוף דיוטי הם המטרה העיקרית".

מכתב התביעה שהגישה אקטיוויז'ן

בחברה עשו לא מעט צעדים בחודשים האחרונים על מנת לנסות להלחם בתופעת הצ'יטרים המכוערת הפוקדת את המשחק, והשיקה בדצמבר האחרון גם את תכנת האנטי צ'יטים החדשה RICOCHET, אשר רצה ברמת הקרנל (Kernel) של המחשב. זה למעשה אומר שהשחקנים מאפשרים לאקטיוויז'ן גישה למפרט המחשב של שלהם.

גישה כזו לנתונים מאפשרת לאקטיוויז'ן לבודד את השחקנים שמרמים לפי מפרט המחשב שלהם, החל ממעבד, כרטיס מסך ופריטים שלא בהכרח יוכלו לזייף או להחליף. עד היום אקטיוויז'ן ציינה כי השביתה כ-900,000 חשבונות שתוייגו כצ'יטרים, ומכתב התביעה החדש הזה נועד להעלות הילוך כנגד הרמאים ברשת.

אך נראה שלמרות המערכת החדשה והפעולות הנרחבות שהחברה מבצעת, הצ'יטרים ברשת עדיין מצליחים למצוא פרצות בחומות ההגנה, ורק השבוע חשף משתמש ברדיט קבוצת האקרים שגם התגרתה במפגין באקטיוויז'ן.

לא רק אקטיוויז'ן נלחמת בתופעה, אלא גם חברות כמו יוביסופט, Bungie ו-Riot Games הגישו במהלך החודשים מכתבי תביעה כנגד אתרים כמו Ring 1 או GatorCheats שמכרו צ'יטים למשחקי רשת כמו Valorant, Destiny 2 ו-Rainbow Six Siege ועוד רבים.

Ring-1. אתר רשמי, צילום מסך
האתר Ring 1 שנסגר לאחר תביעה מחברות יוביסופט ו-Bungie/צילום מסך, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully