וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות הגדולות מאחדות כוחות כנגד הצ'יטרים ברשת

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 14:01

יוביסופט ו-Bungie מגישות מכתב תביעה כנגד אתר המספק שירותי צ'יטים למשחקים Rainbow Six Siege ו-Destiny 2

RS:Siege\Destiny. Ubisoft\Bungie, מערכת וואלה!
RS:Siege\Destiny/מערכת וואלה!, Ubisoft\Bungie

אחת הבעיות הגדולות של שחקנים ברשת במגוון משחקים הם צ'יטרים: שחקנים המורידים תכנות המאפשרות להם לרמות במשחקים במגוון דרכים. במשחקי יריות למשל, אחד הצ'יטים הפופולאריים הוא Aim-Bot - צ'יט המאפשר לכוונת הנשק של השחקנים להתביית אוטומטית על היריב ללא צורך בדיוק מצד השחקן.

כעת, מפתחות המשחקים Bungie ויוביסופט מאחדות כוחות ומגישות תביעה משותפת כנגד Ring-1 - ארגון צ'יטרים ברשת המבוסס על מודל תשלומים מצד המשחתמשים תמורת חכנות צ'יטים כבור מגוון משחקי אונליין, ביניהם Rainbow Six: Siege ו-Destiny 2 של שתי החברות.

כתב התביעה כפי שהוגש

משתמשי Ring-1 שילמו כ-25 יורו עבור Siege ו-30 יורו עבור Destiny במודל תשלום שבועי, ובכך למעשה קיבלו גישה להורדת תכנות צ'יטים שסיפקו להם יתרונות במשחקי היריות הללו, כמו Aim-Bot או כלי המאפשר להם לצפות בנתונים של השחקנים היריבים.

במכתב התביעה שהוגש בבית המשפט בקליפורניה נכתב כי הארגון "הרס לא רק את חווית המשחק עבור משתמשים רבים ברחבי העולם, אלא גם את המוניטין של יוביסופט ו-Bungie בקהילה בנוסף להתנהלות העסקית והשוטפת של התובעות".

בין שאר הטענות בתביעה נוספו סעיפים הקשורים להפרת זכויות יוצרים, וב-Ring-1 יהיו מחוייבים לפצות כספית את יוביסופט ו-Bungie. למרות שהסכום המדוייק לא צויין, לפע ההשערות מדובר בסכומים שיכולים להגיע "למיליוני דולרים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
Ring-1. אתר רשמי, צילום מסך
העמוד הראשי של אתר הצ'יטים Ring 1/צילום מסך, אתר רשמי
Ring-1. אתר רשמי, צילום מסך
חלק מהצ'יטים למשחקים שהוצעו באתר/צילום מסך, אתר רשמי

לא רק Bungie ויוביסופט מתמודדות עם התופעה

כאמור, צ'יטרים היא בעיה נרחבת בעולם משחקי הרשת והיא נפוצה בעיקר אצל משתמשי המחשב האישי, אך לא פוסכת גם לעולם הקונסולותתודות לאפשרות קרוס פלטפורם בין המשחקים שמאפשרים לקונסולות ולמחשב לשחק יחדיו באותם השרתים.

חברות רבות בתעשייה עובדות במרץ על לנסות למגר את התופעה המכוערת הזו. אקטיוויז'ן לדוגמא, מוחקת ומרחיקה צ'יטרים באופן קבוע משרתיה בקול אוף דיוטי Warzone, אך במקרים של משחקים דומים של משחקים חינמיים כמו פורטנייט או Apex Legends - המצב קשה בהרבה.

מכיוון והמשחקים הללו נחשבים לחינמיים, שחקן מורחק משרתי המשחק של החברה לאחר שהואשם בשימוש בצ'יטים יכול למעשה לפתוח חשבון מייל ומשתמש חדש ולהמשיך לשחק ולרמות. למרות הקשיים החברות הגדולות ממשיכות לנסות להלחם בתופעה שמעיקה והורסת את חווית המשחק של שחקנים רבים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully