וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מחסור השבבים: קונסולת ה-Steam Deck נדחית ל-2022

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 9:06

חברת Valve מעדכנת שהקונסולה הניידת שהייתה צפויה לצאת בחודש דצמבר השנה תידחה בחודשיים, ותגיע אלינו רק בפברואר 2022

Steam Deck/Valve

חברת Valve שהכריזה לפני כשלושה חודשים על ה-Steam Deck - קונסולה ניידת חדשה שגם מתחברת לטלוויזיה ותאפשר לשחקנים גישה לספריית המשחקים שלהם מתוך פלטפורמת סטים בכל מקום, דוחה את מועד השיחרור בחודשיים. הסיבה לא קשה לניחוש: מחסור השבבים העולמי.

למרות שלא הוכרז תאריך מדוייק, בחברה שיחררו עדכון באתר הרשמי שם עדכנו שהקונסולה אמורה להשתחרר במהלך חודש דצמבר 2021 תתעכב כעת עד לחודש פברואר 2022, ונראה שהמחסור ששחקני הקונסולות והמחשב חוו בשנה האחרונה מכה גם את השחקנים שציפו לקבל את הקונסולה הניידת של Valve.

זה העדכון כפי שפורסם באתר של Valve: "ההשקה של ה-Steam Deck תידחה בחודשיים. אנחנו מתנצלים, עשינו כל שביכולתנו להתגבר על בעיות שרשרת האספקה העולמית, אך בעקבות במחסור ברכיבים הדרושים, הם אינם מגיעים למתקני הייצור שלנו בזמן כדי שנוכל להבטיח שנעמוד בתאריכי ההשקה שהבטחנו".

"בהתבסס על הערכות הבנייה הנוכחית שלנו אנחנו מעריכים כי ה-Steam Deck יתחיל להשלח אל הלקוחות בפברואר 2022. אנו מתנצלים שוב על כך שלא נוכל לעמוד בלוח הזמנים המקורי שהצבנו, ואנו נעדכן בהתאם". מ-Valve נמסר גם כי כל אלו שביצעו הזמנה מוקדמת של הקונסולה מבעוד מועד יקבלו את הקונסולה במועד החדש, ומקומם בתור לא יאבד עקב השינויים בתאריך ההשקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Steam Deck גיף קונסולה. valve, אתר רשמי
Steam Deck גיף קונסולה/אתר רשמי, valve
steam deck תמונת קונסולה. valve, אתר רשמי
steam deck תמונת קונסולה/אתר רשמי, valve

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully