וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונסולה הניידת של Valve תתמוך בתכנות אנטי-צ'יטרים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 17:10

ה-Steam Deck מקדים תרופה למכה ויאפשר תמיכה בתכנות לזיהוי צ'יטרים במשחקים כמו PUBG, Apex Legends, Halo ו-Rainbow Six Siege

ה-Steam Deck/Valve

חברת Valve, המפתחת הותיקה שפיתחה את פלטפורמת סטים הפופולארית בקרב שחקני המחשב האישי ואת המשחקים הפופולאריים Half Life קאונטר סטרייק ועוד רבים ואייקוניים, הכריזה לפניי כחודשיים על קונסולת ה-Steam Deck - קונסולה ניידת חדשה שגם מתחברת לטלוויזיה ותאפשר לשחקנים גישה לספריית המשחקים שלהם מתוך פלטפורמת סטים בכל מקום.

מערכת ההפעלה של ה-Steam Deck תהיה מערכת יעודית שפיתחה Valve ומבוססת Unix ו-Steam OS, ובחברה כבר חושבים ומתכוננים מראש לאפשרות כי צ'יטרים ימצאו את דרכם גם אל משחקים הרצים על הקונסולה החדשה, ומכריזים כי מערכות האנטי צ'יטרים Battleeye ו-Easy Anti Cheat יתמכו בקונסולה הניידת החדשה.

Steam Deck גיף קונסולה. valve, אתר רשמי
ה-Steam Deck/אתר רשמי, valve

התכנות הללו בדרך כלל מותקנות ביחד עם המשחקים עצמם ורצות ברקע, ומטרתן היא למעשה לסרוק את קבצי המשחק והפרופילים של המשתמשים על מנת לבדוק האם התקינו תכנות צ'יטים שיאפשרו להם לרמות במשחק ברשת, ובמידה וכן - להסיר אותם משרתי המשחק או לא לתת אפשרות להכנס למשחק.

לא מעט משחקים מוכרים כמו PUBG, Rainbow Six Siege ו-Destiny 2 משתמשים במערכת BattlEye, בזמן שב-Easy Anti-Cheat משתמשים משחקים כמו Halo או Apex Legends, אך דבר דבר אינו מבטיח כי הצ'יטרים לא ימצאו את דרכם אל הקונסולה, בטח כל עוד מערכות ההפעלה נחשבות לפתוחות, כמו Unix.

שחקני המחשב האישי סובלים לא מעט מצ'יטרים במשחקי רשת, והחברות הגדולות מנסות כל שביכולתן על מנת להלחם בתופעה. אחד המשחקים שסובל ברמה הכי חמורה מהמצב הוא קול אוף דיוטי Warzone, שם חברת אקטיוויז'ן משקיעה מאמצים אדירים: בדיקות אבטחה שבועיות, הוספת צעדי זיהוי מתקדמים לפרופילים פיקטיביים, אפשרויות דיווח משתמשים, וסגירת אתרים המפיצים תכנות צ'יטים.

Steam Deck גיף קונסולה. valve, אתר רשמי
Steam Deck גיף קונסולה/אתר רשמי, valve

למרות שה-Steam Deck הוא קונסולה ניידת, לא נראה שמטרתו היא להתחרות בחברה כמו נינטנדו - שיש לה את קהל היעד הספציפי שלה, והיא איננה מכוונת לקהל יעד של "הארדקור גיימרז" שדורשים את החומרה המיטבית.

אפשר למעשה לטעון כי נינטנדו היא ה"דיסני" של עולם הגיימינג - שלמעשה מכוונת את הכותרים ואת חוויית המשחק שלה עבור כל המשפחה, ועל התדמית הזו היא דואגת לשמור לאורך השנים.

Valve טרם הכריזה על תאריך שיחרור רשמי ל-Steam Deck, ותפתח את האפשרות להזמין את הקונסולה מבעוד מועד כבר בחודש דצמבר השנה, כאשר התאריך הצפוי לשיווק הקונסולה יהיה במהלך שנת 2022.

steam deck תמונת קונסולה. valve, אתר רשמי
steam deck תמונת קונסולה/אתר רשמי, valve

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully