וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול לחמדנות? רוקסטאר מעלה את מחירי GTA+

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 15:31

צעד נדרש או חמדנות לשמה?

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

GTA+ הוא שירות מנויים חודשי שהושק לפני כשנתיים עבור שחקני הקונסולות החדשות (הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S) והוא הציע למנויים הטבות בתוך מצב האונליין: מטבע דיגיטלי לרכישות בתוך המשחק, מכוניות, אייטמים קוסמטיים ואפילו משימות ואירועים בלעדיים.

השירות הושק במחיר של 5.99 דולר לחודש (19.22 שקלים) והשבוע רוקסטאר הודיעה שהמחיר החדש יעמוד על 7.99 דולר לחודש (30.12 שקלים). בנוסף לכל הבונוסים הקיימים, השחקנים יקבלו עוד כמיליון מטבעות דיגיטליים לתוך חשבון המשחק שלהם, כך שעליית המחירים הזו מביאה איתה גם ערך מסוים עבור אלו שמחליטים לשלם עבור השירות.

עליית המחירים הזו נובעת ככל הנראה מהתכניות להעלות את הערך של השירות בעתיד על ידי הוספת כותרים נוספים. GTA+ כבר מעניק לשחקנים גישה אל כותרי רוקסטאר נוספים, כמו טרילוגיית GTA המחודשת או Red Dead Redemption, וברוקסטאר כבר הכריזו שמשחקים אחרים שלה כמו Bully או LA Noire יהיו זמינים למנויים בהמשך השנה.

אם חשבתם שרוקסטאר ספגה ירידה בכמות השחקנים שלה לאחר ההכרזה על GTA 6 בחודש דצמבר האחרון, זה ממש לא המצב. בישיבת המשקיעים האחרונה של Take-Two (המפיצה של רוקסטאר) נמסר שכמות השחקנים הפעילים רק ממשיכה לעלות בשנה האחרונה (יותר מעשור מאז שמצב האונליין הושק) ומיד עם שיחרור הטריילר למשחק השישי בדצמבר האחרון, רוקסטאר שברה שיאים חדשים והגיעה ליותר מ-195 מיליון עותקים של GTA V שנמכרו.

רוקסטאר לא היחידה שמעלה את המחירים לשירות המנויים שלה. גם חברת EA עשתה השבוע צעד דומה עם EA Play, סוני העלתה את מחירי ה-Ps Plus שלה ב-35%, ואפילו מיקרוסופט עשתה צעד דומה עם מחיר ה-Game Pass שלה.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully