וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא בדיחה: רוקסטאר משיקה שירות מנויים ל-GTA

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 21:41

תכירו את GTA+: שירות חודשי המעניק הטבות ובונוסים לשחקנים, שבינתיים רק רוצים לקבל המשחק השישי

בזמן שכל מה שהמעריצים רוצים לקבל זה חדשות, עדכונים ואולי תאריך יציאה לגבי GTA 6 - ברוקסטאר נראה שעסוקים בהרבה דברים אחרים. כמו GTA+ - שירות המנויים החדש עבור קונסולות הפלייסטיישן 5 ואקס בוקס Series X\S שיושק ב-29 למרץ ויעניק לשחקנים הטבות ובונוסים בגרסאות הדור החדש של GTA V.

מחירו של המנוי עולה כ-19.26 שקלים (או 5.99 דולר אם תרצו) לחודש, ושחקנים שירשמו יקבלו מידי חודש כ-500,000 דולר שיופקדו לחשבון הבנק שלהם במשחק, הזדמנויות לרכישת נכסים שכוללים עדכוני משחקיות, גישה מוקדמת לרכבים, שדרוגים, הנחות בלעדיות, ו-Shark Cards ייחודיים המעניקים בונוס כספי. המנויים יוכלו לשחק גם באירועים מיוחדים משלהם, וברוקסטאר מבהירים כי האירועים הרגילים ימשכו כסדרם במשחק גם לשחקנים שלא רכשו מנוי.

השירות יושק אך ורק לקונסולות הדור החדש (ללא הפלייסטיישן 4, האקס בוקס וואן או המחשב האישי) ונראה שהוא נועד לתמוך בגרסה המחודשת של GTA V ששוחררה לאחרונה לפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S והדרך (הצינית מאוד יש לומר) של רוקסטאר למקסם כמה שיותר רווחים על הגרסה החדשה, שמחירה עומד על 40 דולר, ולא על מחיר של משחק מלא בימינו (60 דולר).

זה נכון ששחקנים שמשחקים באופן קבוע במצב האונליין עשויים למצוא את שירות GTA+ כשימושי, אך אין ספק שהדעה הרווחת היא שהקהל מעוניין שרוקסטאר תתמקד בפיתוח של GTA 6, שהוכרז באופן רשמי רק בחודש שעבר.

GTA+. רוקסטאר, אתר רשמי
GTA+/אתר רשמי, רוקסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully