וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול מנסה לחקות את בליזארד. השאלה אם יצליח לה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 12:39

Marvel Rivals מציג שילוב של Overwatch וגיבורי על בכותר תחרותי חדש

Marvel Rivals/NetEase Games

מארוול הכריזה בסוף השבוע האחרון על Marvel Rivals - כותר רשת תחרותי חדש וחינמי שבו השחקנים יכנסו לגטקס של גיבורי מארוול האהובים, ושתי קבוצות של שישה שחקנים ישחקו אחת כנגד השנייה בניסיון לכבוש את הזירה. המשחק עוד לא קיבל תאריך השקה רשמי, אך גרסת האלפא צפויה להתחיל כבר במאי הקרוב לצורך בדיקות ראשוניות.

Marvel Rivals. NetEase Games, אתר רשמי
Marvel Rivals/אתר רשמי, NetEase Games

המשחק פותח על ידי חברת Netease Games הסינית, ובצוות ניתן למצוא מפתחי קול אוף דיוטי ובאטלפילד לשעבר שאחראים על התהליך. השחקנים יוכלו לבחור מספר דמויות מתוך יקום גיבורי כמו ספיידרמן, איירון מן, האלק, מגנטו, בלאק פנתר, גרוט ורוקט ראקון. הרשימה עוד ממשיכה, וככל הנראה תימשך ככל שעונות המשחק יתקדמו ויציגו דמויות חדשות.

Marvel Rivals מתואר בתור "כותר תחרותי ומהיר הדורש שיתוף פעולה", ובטריילר ניתן לראות כיצד הדמויות השונות משלבות יכולות שונות בזמן הקרבות על מנת למקסם אפקטיביות ונזק. מצבי המשחק עוד לא הוכרזו, אך סביר להניח שכיאה לכותר תחרותי של שישה שחקנים כנגד שישה אחרים, תידרש עבודת צוות וסנכרון בין כל חברי הקבוצה כדי לנצח.

ההכרזה תפסה רבים בהפתעה, במיוחד לאור דמיון הרב לכותר תחרותי אחר, של חברת בליזארד - Overwatch. נראה שבמארוול מעוניינים למלא את החלל ואת החסך של השחקנים שנשארו מאוכזבים (בלשון המעטה) מאז ש-Overwatch 2 שוחרר לפני כשנתיים, וזכה לביקורות פושרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Marvel Rivals. NetEase Games, אתר רשמי
Marvel Rivals/אתר רשמי, NetEase Games
Marvel Rivals. NetEase Games, אתר רשמי
Marvel Rivals/אתר רשמי, NetEase Games

בשנים האחרונות מארוול פחות או יותר שומרת על עקביות עם איכות המשחקים שלה. אם מחשיבים בצד את המשחק The Avengers שכשל באופן נחרץ, שני משחקי הספיידרמן של סוני קיבלו ביקורות חיוביות ושבחים, וזכו למעמד של קאלט בקרב השחקנים.

גם משחק הקלפים Marvel Snap למובייל זכה להצלחה, ורבים רואים בו בתור משחק מובייל מוצלח, ולמרות שהוא כולל רכישות פנימיות, הוא לא דורש מהשחקנים לפתוח את הארנק בכל פעם שירצו להתקדם. השאלה היא האם מארוול תצליח לשמר את ההצלחה שלה גם עם Rivals?

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully