וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוקמים מתפרקים: מתי תעשיית הגיימינג תלמד את הלקח?

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:54

התמיכה והעדכונים ל-Marvel's Avengers יופסקו כבר במרץ הקרוב, וזה הזמן של התעשייה לחשוב האם מודל המשחקים כשירות בעולם הסינגל פלייר שווה את הזמן שלה ושל השחקנים

Marvel’s Avengers/Square Enix

חברת Crystal Dynamics שפיתחה את Marvel's Avengers הודיעה בסוף השבוע האחרון שהיא תפסיק לשחרר עדכונים ולתמוך במשחק. מצב הסינגל פלייר ומצב המולטיפלייר ימשיכו להשאר זמינים, אך החל מספטמבר הקרוב התמיכה הרשמית במשחק תיפסק.

עדכון התוכן האחרון ישוחרר השנה ב-31 במרץ והוא יביא איתו דמות חדשה (חייל החורף) ומספר איזונים לדמויות, אבל לאחריו יפסיקו להמכר אביזרים קומסטיים חדשים וסקינים, והחנות הדיגיטלית תושבת לחלוטין. הקרדיט שצבור לשחקנים בחשבון המשתמש שלהם יומר למשאבים בתוך המשחק עצמו כדי שהשחקנים יוכלו לנצל כרצונם.

Marvel’s Avengers. Steam, אתר רשמי
עדכון התוכן האחרון יגיע ב-31.3/אתר רשמי, Steam

האם תעשיית הגיימינג תלמד את הלקח? לא בטוח

Marvel's Avengers מסיים את דרכו לאחר שנתיים וחצי מאז שהושק. כשהוא הוכרז לראשונה, ההייפ היה עצום. עם השקתו הוא קיבל ביקורות פושרות ונקטל על ידי השחקנים שטענו למשחק שהדגש העיקרי שלו הוא על מונטיזציה, ומאז משמש דוגמא למשחקי Live Service (משחקים כשירות) שמשתלטים לאט לאט על כותרי הסינגל פלייר העלילתיים.

המשחק הצליח לשמור על קהילת שחקנים יציבה בחודשים הראשונים להשקה, אבל הוא מעולם לא זכה להצלחה המאסיבית שמארוול קיוותה שטייטל כמו "הנוקמים" יביא איתו. בטח למשחק שירות שאמור להחזיק למשך שנים. לאט לאט המעריצים נטשו בהמוניהם וכל העדכונים ששוחררו (כולל דמותו של ספיידרמן) לא הצליחו למשוך אותם בחזרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Marvel's Avengers Spider-Man. Square Enix, אתר רשמי
המעריצים לא חזרו. גם ספיידרמן לא הצליח להציל את הנוקמים/אתר רשמי, Square Enix

באוקטובר האחרון המשחק Gotham Knights (שפותח על ידי חטיבת המשחקים של האחים וורנר) סבל מאותן תקלות וטענות שנשמעו על הנוקמים: בעיות ביצועים ואופטימיזציה, ודגש רחב על מודל Live Service. זאת אומרת שמעבר למחיר המלא של המשחק, המפיצות והמפתחות כופות על השחקנים מכניקות לא רצויות, כמו Pay 2 Win או מיקרו רכישות, וגוררות אותם שוב ושוב אל החנות הדיגיטלית.

כמו שאתם בוודאי יכולים לנחש, Gotham Knights לא זכה להצלחה שמותג כמו בטמן אמור היה לגרור, והוכיח שמשחק טוב לא יכול להסתמך רק על מותג מוכר בשביל להצליח. ושוב, כמו עם מארוול, מדובר משחק שאמור להשאר פעיל ולהמשיך להפיק רווחים למשך שנים ארוכות. זה לא נראה כאילו הנוקמים עמדו במשימה, וגם בטמן והשוליות שלו לא בדיוק עומדים במשימה.

Gotham Knights. WB Games, אתר רשמי
Gotham Knights/אתר רשמי, WB Games

טעות לעולם חוזרת?

מאז, לרשת דלפו תמונות מהמשחק הקרוב של יחידת המתאבדים של Rocksteady, והגילויים? מדאיגים. אם כולם ציפו שהמפתחת המקורית של משחקי ארקהם של בטמן יצילו את המצב ויחזירו עטרה ליושנה, צילומי מסך דלפו לרשת והצביעו שגם המשחק המצופה הזה הולך להציע מערכת קרדיטים ומטבעות, וכמובן איך לא - חנות דיגיטלית.

עוד מוקדם לקבוע ולחרוץ את דינו של יחידת המתאבדים, אבל בינתיים אפשר להרגע ולהוריד את הלפידים. השמועות אומרות שהחנות וה-Battle Pass יציעו אייטמים קוסמטיים בלבד. אז כל עוד המשחק לא ידרוש מהשחקנים "לחרוש או לשלם", הכל יהיה בסדר. מחזיקים אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully