וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ב-GTA V: איך חילוף הדמויות יעבוד בספיידרמן 2?

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 2:18

המשחק החדש יאפשר לנו לשחק שני ספיידרמנים, ו-Insomniac Games מסבירים איך זה יתאפשר בעולם הפתוח

Spider-Man 2. Sony Playstation, אתר רשמי
Spider-Man 2/אתר רשמי, Sony Playstation

אחד המשחקים הגדולים של השנה הולך להיות ספיידרמן 2. הוא נחשף לנו במלוא הדרו ב-Showcase של סוני בשבוע שעבר ונתן לנו הצצה לגיימפליי שמצפה לנו. חדי העין שמו לב שהפעם נשחק שני ספיידרמנים: פיטר פארקר ומיילס מורלס. אבל החלק שנחשף בפנינו לוקח חלק בזמן משימה עלילתית, ורבים תהו איך מכניקת החלפת הדמויות תעבוד במשחק עולם פתוח. ובכן, למפתחים התשובה.

"כשתשחקו בעלילה הראשית אנחנו מחליטים בשבילכם מתי תוכלו להחליף בין פיטר למיילס. זה משרת את הסיפור", הסביר בריאן אינהטר, מנהל הקריאייטיב של המשחק באינסומנייק (Insomiac). אבל כשהשחקנים יבלו את זמנם בעולם הפתוח מחוץ למשימות, תהיה להם היכולת להחליף בין שני הספיידרמנים בלחיצת כפתור. וזה יקרה מידית וללא טעינות מיותרות, וזאת תודות "לכוח של קונסולת הפלייסטיישן 5".

מכניקת המכניקה מזכירה מאוד את GTA V. גם שם השחקנים יכלו לבחור בין 3 דמויות בכל רגע נתון (מייקל, פרנקלין וטרוור), ובזמן משימות עלילתיות המשחק בחר עבור השחקנים את הרגעים שיחליפו בין הפרוטגוניסטים השונים. וממש כמו עם GTA V, לכל ספיידרמן יהיו פעילויות ואתגרים שונים להציע כתוכן צדדי בעולם הפתוח.

זה לא הכל. המשחק יציע 3 סולמות יכולת (Skill Tree) שונים: אחד לפיטר, אחד למיילס, ואחד משותף לשניהם. אינהטר מבטיח שהגיימפליי ירגיש מוכר, אבל שונה. בהתחשב בעובדה שפיטר יבלה תחת השפעת הסימביוט במשחק, אפשר גם לצפות שלכל אחד מהספיידרמנים יהיו יכולות וסגנון קרב שונה זה מזה.

ספיידרמן 2 ישוחרר בלעדית לפלייסטיישן ועוד אין לו תאריך השקה, אבל בסוני עדיין מתחייבים על תקופת הסתיו של 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully