וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציפייה השתלמה: כל ההכרזות משידור Playstation Showcase

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 23:58

רימייק למטאל גיר סוליד 3, ספיידרמן 2, ומפגן כוח מרשים של משחקי מולטיפלייר מצד המפתחות הבלעדיות שסוני רכשה בשנה האחרונה. הרשימה המלאה בפנים

PlayStation Showcase May 2023. Sony Playstation, אתר רשמי
PlayStation Showcase May 2023/אתר רשמי, Sony Playstation

אתמול בלילה שבין רביעי לחמישי, בשעה 23:00, סוני קיימה את אירוע ה-Showcase שבו חשפה לא מעט משחקים חדשים שיגיעו אל שחקני הפלייסטיישן 5 וה-PS VR 2 בעתיד. לצד הכרזות ענק כמו רימייק למטאל גיר סוליד 3 או ספיידרמן 2, קיבלנו מפגן כוח והצצה ראשונית למגוון משחקי רשת מצד המפתחות הבלעדיות של סוני שנרכשו בשנה האחרונה. חלקם אפילו יצאו אל המחשב והאקס בוקס. אז מה היה לנו?

$Fairgame

השידור נפתח עם טריילר סינמטי למשחק מולטיפלייר בלעדי חדש מבית Haven Studios, המפתחת החדשה תחת הנהלתה של ג'ייד ריימונד. ריימונד היא מפיקה בכירה לשעבר ביוביסופט והייתה אחראית על סדרת אססין קריד ו-Watchdog. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי, ופרטים נוספים כולל תאריך השקה יחשפו בהמשך.

Helldiver 2

משחק הקו-אופ (Co-Op) הפופולארי משנת 2015 שבו תגלמו חיילים ביחידת לוחמים אינטרגלקטית מקבל המשך שמציג גיימפליי מלא בגוף שלישי שיציב אתכם במרכז האקשן. ישוחרר במהלך 2023 לפלייסטייישן 5 ולמחשב האישי.

Immortals of Avenum

כותר חדש של EA שנחשף בתחילת השנה ומציג משחק ירי, רק שבמקום כלי נשק הוא כולל קסמים והמון אנימציות ידיים. ישוחרר ב-20 ביולי לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Ghostrunner 2

הלהיט של 505 Games מלפני שלוש מקבל המשך בו תחזור לגלם סייבר-נינג'ה ותחוו אקשן מהיר וחסר מעצורים. ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי במהלך 2023.

Phantom Blade Zero

משחק חדש והמשך רוחני לסדרת Spirtual Rebirth, סדרת משחקים שמעולם לא שוחררה מחוץ לסין. המשחק נבנה במנוע אנריל 5 ומציג אקשן-האק-אנד-סלאש עם המון סטייל וקונג פו. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי.

Sword of the Sea

חברת Giant Squid שהביאה לנו משחקי אינדי מופתיים כמו Journey, Abzû או Pathless מגיעה עם כותר חדש ושאפתני מכל מה שהביאה עד היום. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי.

The Talos Principle II

עברו כבר 7 שנים מאז שהמשך למשחק הפאזלים של Croteam הוכרז לראשונה, והוא נחשף בהפתעה מוחלטת במהלך השידור. המשחק יציע חוויה יחודית בגוף ראשון עם המון היבטים פילוסופיים בהם תפתרו פאזלים סביבתיים ותחשבו על הקיום שלכם. ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי במהלך 2023.

Neva

אינדי חדש מהיוצרים שהביאו לנו את Gris מציג טריילר אנימציה יפיפה. העלילה תתמקד באישה צעירה ובקשר המיוחד שתיצור עם גור זאבים שהפך ליתום. היוצרים מבטיחים אקשן, פלטפורמה, וכמובן רגעים שיגרמו לכם להזיל דמעה מהתרגשות. ישוחרר במהלך 2024 לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Cat Quest: Pirates of the Purribean

משחק תפקידים בשמתמקד בחתולים, והפעם הם פיראטים. כי אם Claw (קפטן הוק לנוסטלגיים שביניכם) עבד, אז למה לא?

Foamasters

מולטיפלייר בלעדי חדש מבית Square Enix ששואב המון השראה מ-Splatoon של נינטנדו, ומציג משחק ירי ידידותי לילדים שלא כולל הרבה ירי. בעיקר בועות סבון וקצף. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5.

The Plucky Squire

משחק האינדי הקסום של Devolver Digital שנחשף בתחילת השנה למחשב האישי יגיע גם אל קונסולת הפלייסטיישן 5 במהלך 2023.

Teardown

עוד משחק שהיה זמין במחשב וקיבל ביקורות משבחות נוכח מערכת ההרס המפורטת והעדכנית שלו. אל תתבלבלו מגרפיקת המיינקרפט הפשוטה. המשחק הציב אתגר גם למחשבים הקשוחים ביותר' והפורט לקונסולות נראה מרשים בהחלט. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולאקס בוקס Series X\S במהלך השנה.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater + Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1

"Kept You Waitin', huh?" כן סנייק!!! יותר מידי זמן!!! הכותר השלישי בסדרת מטאל גיר סוליד מקבל סוף סוף את הרימייק לאחר יותר מידי דיווחים ושמועות שמסתובבות ברשת. קונאמי טוענת שמדובר ברימייק שנאמן למקור, ורק נקווה שהם למדו את הלקח שלהם מאז מטאל גיר Survive ושלא תתעסק יותר מידי עם החזון המקורי של הידאו קוג'ימה. ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי. תאריך השקה עוד אין, אך אוסף הרטרו של שלושת משחקי המטאל גיר סוליד הראשונים ישוחרר כבר בסתיו הקרוב לפלייסטיישן 5.

Towers of Aghasba

משחק אקשן-הרפתקאות חדש בעולם פנטזיה בו תצטרכו לעזור לבנות מחדש את המערכת האקולוגית של הכוכב בנוסף לסיוויזליציה. ישלב אלמטים של בנייה, הישרדות וחקירת עולם. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי במהלך 2024.

Final Fantasy XVI

טריילר חדש שמספק לנו הצצה נוספת לפיינל פנטזי 16 ושם דגש על עלילת המשחק ועל הגיבור קלייב רוזפילד. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ב-22 ביוני.

Alan wake 2

משחק ההמשך של Remedy מקבל סוף סוף תאריך השקה וטריילר שחושף לנו שהפעם לא נגלם רק את הסופר, אלא גם דמות חדשה: סוכנת בשם סאגה אנדרסון, שתעזור לאלן במהלך הרפתקת האימה החדשה. ישוחרר ב-17 באוקטובר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Assassin's Creed Mirage

הכותר הראשי החדש בסדרת אססין קריד הבטיח שיחזור למקורות, ונראה שיוביסופט בהחלט מתכוונת לספק את הסחורה. לא מעט מכניקות ואלמנטים שהפכו את הסדרה למוכרת חוזרים כאן, ולפי הטריילר נראה שיוביסופט זונחת את הכיוון ששאבה ממשחקי The Witcher בשנים האחרונות, ומתכוונת לשים שוב את הדגש על התגנבות. ישוחרר ב-12 באוקטובר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Revenant Hill

אינדי חדש שנחשף עם טריילר אנימציה יפיפה, ואיך לא, מתעסק בחתול. הפעם בשנות ה-20. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי.

Granblue Fantasy: Relink

סדרת משחקי התפקידים היפנית שמוכרת בעיקר בתור משחקי דפדפן ומובייל מקבלת כותר חדש לקונסולות. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 במהלך חורף 2023.

Street Fighter 6

טריילר חדש בסדרת משחקי המכות האייקונית שם דגש על הדמות שניצור בעצמנו במצב הסיפור. ישוחרר בשבוע הבא ב-2 ביוני לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Ultros

פלטפורמר פסיכדלי חדש עם אלמנטים של רוגלייק. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי במהלך 2024.

Tower of Fantasy

משחק האקשן-תפקידים-מרובה-משתתפים ששוחרר ב-2021 מגיע לפלייסטיישן 4 ו-5 ונראה כמו יורש לגנשין אימפקט. ישוחרר בקיץ הקרוב.

Dragon's Dogma II

כותר המשך בסדרת האקשן-תפקידים-האק-אנד-סלאש של קאפקום. המשחק המקורי שוחרר ב-2012 וקיבל ביקורות משבחות במיוחד. ההמשך ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Five Nights at Freddy's Help Wanted 2

טיזר טריילר קצרצר מציג לנו המשך לכותר המציאות המדומה משנת 2019. ישוחרר ל-PS VR 2 במהלך 2023.

Resident Evil 4 VR Mode

מצב מציאות מדומה לרימייק של Resident Evil 4 ששוחרר ממש לאחרונה נמצא כעת בפיתוח. ישוחרר ל-PS VR 2 ולמחשב האישי.

Arizona Sunshine II

כותר המשך למשחק המציאות המדומה באפוקליפסת זומבים שנתן לנו מגוון אפשרויות להתעלל במתים המהלכים. ישוחרר במהלך השנה ל-PS VR 2 ולמחשב האישי.

Crossfire: Sierra Squad

סדרת משחקי היריות הצבאית Crossfire מגיעה למציאות מדומה בכותר חדש. ישוחרר ל-PS VR 2 ב-4 ליולי 2023.

Synapse

כותר שנחשף ב-State of Play של סוני מפברואר האחרון. היוצרים של Far Cry VR: Dive into Insanity מציגים לנו גיימפליי בשילוב של כלי נשק ויכולות טלקינטיות. ישוחרר ל-PS VR 2.

Beat Saber

משחק הקצב הפופולארי זמין כבר יכשחן ל-PS VR 2 עם חבילת שירים חדשה של קווין.

Marathon

עוד כותר מולטיפלייר חדש של סוני, הפעם מבית Bungie שנרכשה גם היא בשנה שעברה. המשחק יציג אלמנטים של PVP (שחקן-נגד-שחקן, Player vs Player). המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי ויכלול קרוס פליי (Cross Play) כבר בהשקה.

Destiny 2: The Final Shape

ואם כעבר דיברנו על Bungie: הפרק האחרון בסאגת Light & Darkness של סדרת Destiny תשוחרר ב-22 באוגוסט.

Concord

עוד משחק רשת חדש מצד אחת הבלעדיות שסוני רכשה השנה: Firewalk Studios. יציג אקשן בגוף ראשון ואלמנטים של PVP. ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולמחשב האישי במהלך 2024. פרטים נוספים יחשפו בהמשך.

Spider-Man 2

סוני חתמה את הטקס עם אחד הבלעדיים הגדולים שלה ל-2023: ספיידרמן 2. הטריילר החדש מציג לנו את דמותו של קרייבן הצייד, ומשם ישירות הצצה גיימפליי של ספיידרמן בחליפה השחורה בעיצוב הכי קלאסי שיש. מערכת טווית הקורים קיבלה שדרוג ושחקנים יוכלו לדאות באוויר, הקרבות של פיטר יהפכו לאגרסיביים יותר כשהוא תחת השפעת הסימביוט, ואפילו חזינו איך חלק ממערכת החלפת הדמויות תעבוד במשחק. תאריך מדויק עוד לא קיבלנו, אבל בסוני ממשיכים להבטיח את תקופת הסתיו של 2023. ישוחרר לפלייסטיישן 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully