וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המולטיפלייר של The Last of Us חווה קשיים בפיתוח

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 11:55

נוטי דוג מעדכנת את המעריצים למה משחק הרשת לא הופיע בשידור ה-PlayStation Showcase האחרון

The Last of Us Part I - Launch Trailer/Playstation

למרות ששחקני פלייסטיישן התלוננו בשידור ה-Showcase האחרון על הדגש הרחב על משחקים כשירות (Live Service), היה כותר מולטיפלייר אחד שנעדר מהאירוע, וככל הנראה היה מתקבל בזרועות פתוחות - מצב הרשת של סדרת The Last of Us.

סוני פחות או יותר שמרה על דממת אלחוט מאז שהכריזה על הפרויקט לראשונה. תמונה פה, קונספט ארט שם' אבל לא משהו רציני. כיומיים לאחר שידור ה-Showcase נוטי דוג משחררת עדכון הבהרה לגבי מצב המשחק, ובשורה התחתונה: הוא לא נחשף, כי הוא לא בדיוק מוכן. אבל תתעודדו, כי יש גם כותר סינגל פלייר חדש שבדרך.

בטוויטר של נוטי דוג נכתב: "אנחנו יודעים שאתם בציפייה למשחק הרשת של The Last of Us. אנחנו מאוד גאים בהתקדמות ובעבודה שנעשתה, שבמהלכן הבנו שעדיף להעניק למשחק עוד זמן בפיתוח. הצוות ימשיך לעבוד על המולטיפלייר ועל משחקים נוספים, כולל משחק סינגל פלייר חדש. נחשוף פרטים בהמשך".

ג'ייסון שרייר, כתב הגיימינג של בלומברג שנחשב למדליף אמין בתעשייה. סיפק פרטים נוספים. לטענתו, נוטי דוג לקחה צעד לאחור לאחר ש-Bungie (שנרכשה על ידי סוני בשנה שעברה) בחנה את הפרויקט "והביאה חששות". העיקרית שבהן הייתה "היכולת לגרום לשחקנים להמשיך לשחק לתקופה ממושכת".

נוטי דוג החליטה לצמצם את היקף הפיתוח ובסוני "מחשבים מסלול מחדש" כתוצאה מהפידבק שקיבלו מ-Bungie. זה לא אומר שהמולטיפלייר בוטל, אבל הצוות הוקטן משמעותית ומפתחים עברו לעבוד על פרוייקטים אחרים. ככל הנראה משחק הסינגל פלייר שהוזכר בהצהרה של נוטי דוג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
The Last of Us Multiplayer. Sony Playstation, אתר רשמי
The Last of Us Multiplayer/אתר רשמי, Sony Playstation

נוטי דוג אולי ידועה בתור מפתחת משחקי סינגל פלייר מופתית, אבל הניסיון של Bungie עם משחקי מולטיפלייר מדבר בעד עצמו. היא המפתחת המקורית של היילו (Halo), וסדרת Destiny מחזיקה מעמד כבר מעל עשור בתור משחק לייב סרוויס. בהתחשב בכיוון החדש שסוני מתכוונת לקחת בשנים הקרובות, נראה ש-Bungie הייתה השקעה חכמה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully