וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למשחק הקווידיץ' של הארי פוטר דלפה לרשת

מתן בנישי

21.5.2023 / 13:10

שחקן שנרשם לטסטים המוקדמים שבר את הסכם הסודיות והדליף סרטוני גיימפליי לפורומים של רדיט

Quidditch champions/WB Games

רק בחודש שעבר חטיבת המשחקים של האחים וורנר הכריזה על Quidditch Champions, שנפתח להרשמה מוקדמת ומבחר שחקנים מצומצם כבר משתתף בטסטים. אחד מהם לא ביבזבז זמן והדליף לפורומים של רדיט סרטוני גיימפליי ישירות מתוך המשחק.

הגישה המוקדמת למשחק נמצאת תחת הסכמי סודיות נוקשים במיוחד, ולמרות זו המשתמש החליט להפר אותם ולספק לנו הצצה. זו בטח לא הדרך שבאחים וורנר רצו לחשוף לנו את המשחק בפעם הראשונה. בסרטון רואים את התעופה במשחק, ונראה שהיא עברה שיפוץ משמעותי מאז Hogwarts Legacy. אתם מוזמנים לצפות בו בעצמכם.

Quidditch Champions צפוי להיות כותר מולטיפלייר תחרותי/ ככל הנראה משחק רשת קז'ואלי בסגנון של רוקט ליג. הוא מכוון כמשחק Live Service שיתעדכן באופן קבוע עם תוכן חדש, עונות, ו-Season Pass. עוד לא ברור האם המשחק יהיה חינמי, אבל בהחלט נקווה שלא יהיה Pay 2 Win.

לא מעט שחקני הוגוורטס לגסי (שאת הביקורת שלנו עליו תוכלו לקרוא כאן) השמיעו את זעקתם כשהמשחק לא כלל קווידיץ'. הענף הופיע ברוב משחקי הארי פוטר לאורך השנים, וכשהמותג היה תחת ידיה של EA במהלך שנות ה-2000 היא בהחלט כללה אותו במשחקיה, ואף שיחררה ב-2003 את Quidditch World Cup - שהוקדש כולו לספורט הלאומי של הקוסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully