וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: משחק מולטיפלייר-קווידיץ' הוכרז לקונסולות ולמחשב

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 13:34

משחק רשת חדש ותחרותי שיספק למעריצי הארי פוטר את מה שהם לא קיבלו בהוגוורטס לגסי נפתח לטסטים מוקדמים. ההרשמה בפנים

צפו בטריילר של Quidditch champions

Quidditch champions/WB Games

לכל שחקני הוגוורטס לגסי שתהו למה קווידיץ' לא נכנס למשחק בהשקה, ההודעה הזו בשבילכם: חטיבת הפיתוח של האחים וורנר הכריזה על המשחק קווידיץ' צ'מפיונס (Quidditch Champions) - "משחק רשת חדש מהיר ותחרותי" שמתקיים ביקום הקסום של הארי פוטר.

נכון לעכשיו עוד תאריך השקה, אבל באתר נכתב שהוא ישוחרר "בעתיד" למחשב ולקונסולות. עוד לא ברור האם קונסולות הדור הקודם (פלייסטיישן 4 ואקס בוקס וואן) יקבלו גרסה. נמסר שהמשחק נמצא בפיתוח כבר מספר שנים טובות, וכעת הוא נפתח לטסטים מוקדמים. אתם יכולים לנסות את מזלכם ולהרשם כאן, אולי תזכו לשחק בו לפני כולם.

בינתיים קיבלנו רק טיזר קצרצר, אבל מסגנון האנימציה (שמזכיר מאוד את פורטנייט) וממעט המידע שפורסם באתר ניתן להסיק שקווידיץ' צ'מפיונס מכוון להיות משחק רשת תחרותי בסגנון Live Service שיתעדכן באופן קבוע עם תוכן חדש, עונות, ו-Season Pass. ההימור שלנו הוא משחק קז'ואלי בסגנון רוקט ליג. עוד לא ברור האם המשחק יהיה חינמי, אבל בהחלט נקווה שלא יהיה Pay 2 Win.

את המשחק מפתחת חברת Unbroken Studios, השייכת ל-Portkey Games - לייבל ההפצה שאחראי על הזיכיון של משחקי הארי פוטר. עד עכשיו ב-Portkey שיחררו בעיקר משחקי מובייל. הוגוורטס לגסי היה הניסיון הראשון שלהם לפתח משחק לקונסולות ולמחשב. קווידיץ' צ'מפיונס יהיה השני.

לא מעט שחקני הוגוורטס לגסי (שאת הביקורת שלנו עליו תוכלו לקרוא כאן) השמיעו את זעקתם כשהמשחק לא כלל קווידיץ'. הענף הופיע ברוב משחקי הארי פוטר לאורך השנים, וכשהמותג היה תחת ידיה של EA במהלך שנות ה-2000 היא בהחלט כללה אותו במשחקיה, ואף שיחררה ב-2003 את Quidditch World Cup - שהוקדש כולו לספורט הלאומי של הקוסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully