וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מצדיקה את עליות המחירים: המחיר תואם את החוויה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 14:31

נשיא נינטנדו בארה"ב מסביר מדוע הוחלט להקפיץ את המחיר של זלדה Tears of The Kingdom ל-70 דולר, ומבהיר שזה לא יהיה הסטנדרט לכל משחק חדש

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/Nintendo

רק בחודש שעבר נינטנדו הודיעה שהמשחק החדש בסדרת זלדה, Tears of The Kingdom, שאמור להגיע בחודש הבא, יעלה כ-70 דולר. ההכרזה הזו העמידה את נינטנדו באותה שורה עם מפתחות ומפיצות שהכריזו על עליות מחירים למשחקים בדור הנוכחי.

בראיון שהתקיים לאחרונה לאתר Associated Press התייחס דאג באוזר, נשיא נינטנדו בארה"ב, להחלטה להעלות את המחיר, והבטיח שזה לא יהיה בהכרח הסטנדרט מכאן והלאה: "אנחנו מסתכלים על מה שיש למשחק להציע".

"אני חושב שמעריצים ימצאו (בזלדה החדש) חווית משחק מדהימה וחובקת חושים. המחיר משקף את סוג החוויה שהשחקנים יוכלו לצפות לקבל בכותר הנקודתי הזה. זה לא בהכרח משקף את את המחירים של שאר הכותרים שלנו בעתיד. זה למעשה מחיר די נפוץ בארה"ב, באירופה ובשאר העולם, אבל הוא ישתנה בהתאם למשחק עצמו" סיכם באוזר.

רק לשם ההשוואה, החידוש של Metroid Prime ששוחרר בחודש שעבר (ואת הביקורת שלנו עליו תוכלו לקרוא כאן) עלה כ-30 דולר.

The Legends of Zelda: Tears of The Kingdom. Nintendo, אתר רשמי
The Legends of Zelda: Tears of The Kingdom/אתר רשמי, Nintendo

עם השקת דור הקונסולות החדש, לא מעט חברות החלו לגבות מחיר גבוה יותר עבור הכותרים הגדולים שלהם: מיקרוסופט, סוני, יוביסופט, אקטיוויז'ן-בליזארד, EA, סקוור אניקס, גירבוקס - כולן החלו לגבות 10 דולר נוספים עבור גרסאות משחקים של קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

עד עכשיו החברות הצדיקו את עליות המחירים בגלל השימוש הנרחב בטכנולוגיות (כמו Ray Tracing) במשחקים חדשים שהפך לנפוץ מאוד. זה לא בהכרח המקרה עם נינטנדו וקונסולת הסוויץ' הותיקה, שלא עומדת באותה שורה של חומרה בהשוואה למתחרות שלה. למרות זאת, השחקנים שמצפים למשחק (ואני ביניהם) מאוד מקווים שעליית המחירים הזו אכן תהיה מוצדקת ונינטנדו תספק את הסחורה פעם נוספת, ותצליח להשתוות לאותה הרמה עם המשחק הקודם בסדרה. אולי אפילו לעקוף אותו.

The Legends of Zelda: Tears of The Kingdom צפוי לצאת ב-12 במאי השנה. זהו כותר ההמשך ל-Breath of The Wild ששוחרר עם השקת קונסולת הנינטנדו סוויץ' בשנת 2017, ונחשב לאחד המשחקים המשמעותיים והבולטים של העשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully