וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2024 או 2025: שמועות חדשות על התאריך של GTA 6 דלפו לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:23

משתמש מוכר בפורומים של GTA טוען שהמשחק יוכרז עוד השנה וישוחרר לכל המאוחר עד שנת 2025

GTA V. Rockstar Games, אתר רשמי
GTA V/אתר רשמי, Rockstar Games

עד שרוקסטאר תועיל בטובה להכריז על תאריך השקה ל-GTA 6, כל מה שנשאר לנו זה להסתמך על המדליפים. אחד מאותם מדליפים, שעונה לכינוי Tez2 ומוכר מאוד בקהילת המשחק, טוען שרוקסטאר מתכננת להכריז על המשחק עוד השנה, והיא מתכוונת לשחרר אותו לקראת תקופת החגים של 2024. אבל הוא גם מזהיר שהתאריך עשוי להתארך ל-2025.

זו ההודעה כפי שפורסמה בפורומים של GTA: "הדד ליין שרוקסטאר מכוונת אליו שמשתנה באופן תמידי ולא חקוק בסלע, זו תקופת החגים של 2024. הוא כבר נדחה מספר פעמים במהלך השנים האחרונות. לצערי, הוא יכול להידחות גם אל תחילת 2025. אני צופה שההכרזה על המשחק תהיה כבר השנה".

המשך ההודעה היה מסקרן במיוחד, ולטענת המדליף נראה שברוקסטאר מתכננים חבילות הרחבה למשחק. משהו שהובטח במקור עם GTA V ומעולם לא קיבלנו. לצערנו, זה כנראה יהיה על חשבון תוכן שתוכנן למשחק המלא: "אני לא חושב שההנהלה הבכירה בפוזיציה לדחות את המשחק ל-2025 או 2026. מה שהם לא יספיקו, הם יחתכו וישווקו כ-DLC בהמשך. זה יותר בר קיימא מאשר דחייה נוספת".

Tez2 גיבה את הטענות שלו והסביר שברוקסטאר דרשו מהעובדים לחזור לעבוד מהמשרדים לאחר מספר שנים שבה הקורונה גרמה כמעט לכל התעשייה לעבוד מהבית. לטענתו, זה מאפשר להנהלה הבכירה להתחייב על תאריך השקה יציב כשכל המפתחים והמתכנתים חוזרים לשגרה משרדית.

ההדלפה הזו עומדת בשורה אחת עם שלל הדלפות קודמות ממקורות אחרים, שטענו עוד ביולי 2022 ש-GTA 6 "במרחק של שנתיים לפחות". זו אמירה שאומתה על המפתחים עצמם לאחר שהתלוננו על הליך הפיתוח הארוך במיוחד של המשחק. כמובן שרוקסטאר כהרגלה שומרת על שתיקה, והיא משאירה את השחקנים בציפייה לפרטים רשמיים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully