וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת צ'יטרים תשלם כ-4.3 מיליון דולר למפתחת Bungie

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 16:49

התביעה שהגישה מפתחת משחקי Destiny מגיע לסופה, אבל זה ממש לא הסוף של התופעה שמעיקה על החברות הגדולות ועל השחקנים בפרט

אחת הבעיות הגדולות ביותר שפוקדות את השחקנים ברשת היא תופעת הצ'יטרים הידועה לשמצה. לא מעט אתרי אנטרנט וקבוצות פרטיות מוכרות שירותי מנויים (בתשלום) ומציעים שלל צ'יטים למשחקים פופולאריים. וזה קורה לכל החברות הגדולות, שכמובן לא שותקות, ומנסות למגר כמה שיותר את התופעה.

כעת תביעה נגד קבוצת צ'יטרים בשם AimJunkies, מטעם חברת Bungie (שנרכשה על ידי סוני בשנה שעברה) מגיעה לסופה, ו-Bungie יוצאת עם ידה על העליונה. הקנס? הצ'יטרים ישלמו סכום של 4.3 מיליון דולר בגין נזקים ופיצויים שנגרמו למפתחת ולמשחקיה.

התביעה על הפרת זכויות יוצרים הוגשה במקור באפריל 2021. שנה לאחר מכן שופט בבית המשפט הפדרלי בסיאטל דחה אותה בטענה ש-Bungie לא סיפקה מספיק נימוקים כיצד הצ'יטרים הפרו זכויות יוצרים. מאז, Bungie חידדה את כתב התביעה שלה וציינה ש-AimJunkies "הינדסו לאחור" את קוד המקור של Destiny 2 על מנת לפתח את הצ'יטים.

Bungie נאבקת בה בימים אלו מול קבוצת צ'יטרים נוספת בשם LaviCheats. בכתב התביעה נגדם היא דרשה כ-2000 דולר על כל אחת מההורדות הלא חוקיות של הצ'יטים. LaviCheats סיפקו צ'יטים ליותר מ-2,790 משתמשים, וסכום התביעה מסתכם ב-6.7 מיליון דולר (כולל תשלומי מס ועמלה).

זו ממש לא הפעם הראשונה ש-Bungie זוכה בתביעה מול קבוצת צ'יטרים. בשנה שעברה קבוצת Elite Boss Tech שילמה כ-13.5 מיליון דולר למפתחת. בינתיים התופעה רק ממשיכה, ועל כל קבוצת צ'יטרים שנופלת, שתיים חדשות קמות במקומה, וממשיכות למרר לחברות הגדולות את החיים. וכמובן לשחקנים עצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully