וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יטרים ישלמו 13.5 מ' דולר למפתחת של Destiny 2

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 16:30

המאבק ממשיך ומפתחת המשחק מגישה כתב תביעה כנגד קבוצה המוכרת תכנות צ'יטים ברשת

אחת הבעיות הגדולות של שחקנים ברשת במגוון משחקים הם צ'יטרים: שחקנים המורידים תכנות המאפשרות להם לרמות במשחקים במגוון דרכים. במשחקי יריות למשל, אחד הצ'יטים הפופולאריים הוא Aim-Bot - צ'יט המאפשר לכוונת הנשק של השחקנים להתביית אוטומטית על היריב ללא צורך בדיוק מצד השחקן.

כעת נראה שקבוצת צ'יטרים, Elite Boss Tech, שאחראיים על פיתוח תכנות צ'יטים, נכנעה לתביעה שהוגשה מטעם חברת Bungie (שאחראית על פיתוח המשחק Destiny 2) והם יאלצו לשלם כ-13.5 מיליון דולר כחלק מהסכם פשרה. Bungie בתגובה, תוותר על כתב התביעה.

Destiny 2. Bungie, אתר רשמי
Destiny 2/אתר רשמי, Bungie

הסיפור החל באוגוסט האחרון כשחברת Bungie הגישה תביעת נגד Elite Boss Tech והבעלים שלה, רוברט ג'יימס דות'י על פיתוח, מכירה והפצת תכנות צ'יטים ב-Destiny 2. כתב התביעה כלל סעיפים על הפרת זכויות יוצרים למשחק, סחיטה, הונאה, והלבנת הון.

Bungie טענה שחווית המשחק והיושרה של Destiny 2 נפגמה בעקבות ותכנות הצ'יטים שפיתחו Elite Boss Tech, שגורמות להם נזק כלכלי כבד. חברת הצ'יטים טענה כי לא הפיצו מעולם עותקים של Destiny 2 ולכן לא התבצעה הפצה של המשחק, כך שבפועל היא לא הפירה זכויות יוצרים.

כתב התביעה שהוגש

זה היה נראה כאילו השתיים אינן מגיעות להסכמה ביניהן והמשפט הולך לצאת לפועל, אך השבוע נראה שרוברט ג'יימס דות'י חזר בו מעמדתו, והסכים לפשרה בה ישלם כ-13.5 מיליון דולר ל-Bungie, בנוסף לאיסור פיתוח תכנות צ'יטים למשחקים נוספים.

חברות המשחקים והמפתחות ממשיכות במאבק כנגד אותם רמאים שהורסים את חווית המשחק לשחקנים מין השורה. רק השבוע חברת אקטיוויז'ן שיחררה עדכון נוסף לתכנת ה-RICCOCHET שלה שנועדה להלחם בצ'יטרים, וציינה כי כבר השביתה מעל ל-180,000 חשבונות שזוהו כ"נגועים" במשחקי קול אוף דיוטי.

Destiny 2. Bungie, אתר רשמי
Destiny 2/אתר רשמי, Bungie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully