וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המולטיפלייר של Horizon דלף לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 15:39

וזה לא המשחק הראשון של סוני שדלף מתחילת השנה

Playstation Studios/Sony Playstation

סוני כבר הכריזה שכחלק מהתכניות שלה לעתיד, היא מתכננת להשקיע יותר בז'אנר שלא שמה עליו דגש לאורך השנים: מולטיפלייר. אחד מהכותרים שהוכרזו הוא משחק רשת שיתקיים ביקום של סדרת Horizon, והשבוע דלף לרשת סרטון של יותר מ-10 דקות שחושפות גיימפליי בשלבי פיתוח ראשוניים.

לפי המשתמש שפרסם את הפוסט ברדיט הרשמי של Horizon מדובר בגרסת אלפא ישנה שפותחה במקור בקיץ 2020, כך שסביר להניח שגרסה הסופית תשתנה. משתמש אחר הטוען שהוא מקושר לפרוייקט מאמת את אמינות הסרטון. (לחצו כאן לעבור לפוסט המקורי ברדיט)

מעבר למשחק מולטיפלייר סוני הכריזה גם על Horizon Call of The Mountain - משחק מציאות מדומה ל-PS VR 2 שישוחרר עם השקת הפלטפורמה לקונסולת הפלייסטיישן 5 ב-22 בפברואר. חבילת ההרחבה של המשחק השני, שקיבלה את השם Burning Shores תשוחרר ב-19 באפריל. סוני הכריזה גם על סדרת טלוויזיה של המותג שתשודר בנטפליקס.

בחודש שעבר דלף לרשת משחק יריות של סוני שעוד לא הוכרז, ולפי הדיווחים הוא יפותח במנוע Unreal 5 על ידי XDEV, מפתחת מליברפול שנחשבת לחלק מממשפחת המפתחות הבלעדיות של סוני, ונעזרת בסטודיו חיצוני בפיתוח. XDEV עזרה ונתנה גיבוי ללא מעט פיתוח פרוייקטים של פלייסטיישן לאורך השנים, ובשנים האחרונות אפשר למצוא ברזומה שלהם משחקים כמו Returnal או Dreams.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully